Wpis z mikrobloga

@mwtyczek: zrozumiałbym nightdrive po mieście, gdzie jest zielona fala, jakieś wielopoziomowe skrzyżowania, obwodnice itp. a w tym mieście przecież nawet w środku nocy często jest czerwone.
  • Odpowiedz
@PepeXD: ok. 05:40 ruszając ze skrzyżowania Bystrzycka/zjazd z Gądowianki w stronę Milenijnego muszę pałować furę prawie do odcięcia żeby przy prędkości ~120 przejechać na "późnym zielonym" skrzyżowanie przy kościele, aby musieć hamować przed Lotniczą/Legnicką bo tu już jest zsynchronizowane na jakieś 60 między skrzyżowaniami, po czym trzeba pałować furę żeby załapać się na zielone przy Popowickiej na Milenijny. ktoś to przez przypadek nazwał obwodnicą śródmiejską.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@JohnMarkII: w sumie to na zmianę tylko tych dwóch słucham w aucie, plus swoją muza oczywiście ;)
@luzny_lori: zacny scenariusz XD czasami mam wrażenie że tramwaj wyzwala sobie cykl, co w sumie na duży plus bo i tak we wro zbiorkom to najwolniejsze co może byc...
  • Odpowiedz
tramwaj wyzwala sobie cykl,


@mwtyczek: no ale tak jest, tylko nie wyzwala sobie, a kradnie innym - i tak na Małopanewskiej można stać i 3 cykle razem z 50 innymi samochodami. no ale co poradzisz - ekologia.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@luzny_lori: nie ma innej rady na korki w miastach jak:
-Domknięte ringi wokół miasta
-punktualna, szybka i wygodna komunikacja miejska
-swiadomosc ludzi że nie opłaca się wjeżdżać autem do centrum bo kz jest szybsza

O ile pierwszy punkt w perspektywie kilkudziesięciu lat będzie faktem, tak drugi i trzeci w polskich realiach wydają się niemożliwe do realizacji.

Wybiórczo żaden punkt nie zadziała (patrz Polska), razem działają całkiem dobrze (patrz Benelux, Skandynawia). Realacja
  • Odpowiedz
Tu nie chodzi tylko o ekologię...


@mwtyczek: zgodzę się ale nie w przypadku Wrocławia - tutaj zbiorkom się dożyna coraz głupszymi pomysłami, obwodnic nie idzie ukończyć, więc zostaje tylko ekologia. i z tego się śmieję.
  • Odpowiedz