Aktywne Wpisy
Alzena +5
Kilka pytań do osób na #neet.
Zakładam że nje wszyscy którzy nie pracują są na rencie (która i tak jest śmiesznie niska), więc z czego wy sie właściwie utrzymujecie? Życie to są naprawdę duże koszta, nie ma opcji przeżyć z jakiegoś zasiłku.
I drugie pytanie - zakładam że ludzie którzy nie pracują dłuższy czas są zarejestrowani w urzędzie pracy (żeby mieć ubezpieczenie). Jak ja byłam w UP to co
Zakładam że nje wszyscy którzy nie pracują są na rencie (która i tak jest śmiesznie niska), więc z czego wy sie właściwie utrzymujecie? Życie to są naprawdę duże koszta, nie ma opcji przeżyć z jakiegoś zasiłku.
I drugie pytanie - zakładam że ludzie którzy nie pracują dłuższy czas są zarejestrowani w urzędzie pracy (żeby mieć ubezpieczenie). Jak ja byłam w UP to co
Evie_ +16
#przegryw przypal xd
045 / Okno
041 / Okno
czyli to są miejsca położone w innych miejscach? (Skoro oba przy oknie a w tym pociągu są po dwa miejsca między korytarzem [Miejsce][Miejsce] [ Korytarz ] [Miejsce][Miejsce])
#pociagi #intercity #pkp
@Greensie: wybrałem niby bezprzedziałowy ale później na już finalnym kroku gdzie widać przydzielone miejsca nie ma informacji czy to wagon przedziałowy czy bez przedziałowy. Zresztą tam chyba wszystko jest bezprzedziałowe bo to jest długi wagon gdzie masz miejsca jeden za drugim.
@Rst00: nie zawsze to działa dobrze
@Adamus56: nie, to są raczej miejsca w bezprzedziałowym, jedno z lewej, a drugie z prawej
@Rst00: XD
pomyśl przecież w ten sposób w pare minut można zablokować cały pociąg, więc normalne że robią blokade
odczekaj chwile lub zmień przeglądarke i tyle
@Rst00: zwalniają się dopiero po chwili
@Rst00: Dwie minuty na przeprowadzenia transakcji. To nie jest aż tak wiele czasu, bo istnieją różne systemy weryfikacyjne operatorów płatności.
Ad
@Rst00: A sprzedawca biletów zakłada blokadę na dwie minuty. Nie pytaj mnie, dlaczego koleje w Polsce mają taki dziwny system. :-)
Niestety. Jest na szczęście metoda: zapłać później. Nie korzystałem z niej, ale być może ona pozwala na nieryzykowanie pieniędzmi (środkami) w takim przypadku.
Od lat mnie zastanawia, dlaczego PKP nie chce umożliwić zaznaczania miejsc tak jak np. przy
@ConanLibrarian: ze względu na brak ujednoliconego taboru, na części pociągów jest, ale na większości nie i to sprawia problem, dlatego stosuje się międzynarodowy system
@Andczej: Pozwolę sobie nie zgodzić się z takim argumentem, gdyż nie istnieje żaden powód blokujący uwzględnienie planowanych przejazdów (czyli rodzaj wagonu jest znany), a awarie… to wtedy wiadomo, że nic nie trzyma się kupy, więc tym bardziej nie stanowi przeszkody.
Co więcej, wprowadzenie czegoś takiego w EIP nie jest obarczone żadnym ryzykiem, a stanowić mogłoby bardzo dobry poligon doświadczalny dla rozwoju systemu.
Informatycy na rynku są, programiści są, istnieją rozwiązania wprowadzone lub do zaadaptowania, koleje mają pieniądze, więc jedynym powodem może być IMO okazywanie tradycyjnej pogardy przez wielką korpo swoim