Wpis z mikrobloga

@pysznepl powinniście wstydzić się swojego sytemu oceniania restauracji.

Zamówiłem przez wasz portal kebab w nowej restauracji.
Dostałem potwierdzenie, że jedzenie będzie za 60min.
Oczywiście po 90min dalej dostawcy nie było, więc zadzwoniłem do "restauracji" w celu wyjaśnienia sytuacji.
Po trzecim głuchym telefonie napisałem do was co robić.
W skrócie informujecie, że można odmówić przyjęcia zamówienia.
Po 2,5h od złożenia zamówienia czyli 1,5h po czasie restauracja oddzwoniła z informacją że kebab może zaraz wyjechać.
Grzecznie odmówiłem przyjęcia zamówienia.
Na drugi dzień oceniłem restauracje na minimalną ilość gwiazdek wraz z opisem sytuacji.

Teraz pytania do was:
- Dlaczego moja opinia została usunięta?
- Dlaczego w historii zamówień nie ma tego zamówienia? (dobrze że mam powiadomienie e-mail)
- Czy wiecie że dzięki usuwaniu opinii wasz ranking jest nierzetelny i nic nie warty?
- Po co wam ten system oceniania skoro tak łatwo usuwa się niepochlebne opinie?

W mojej opinii zostałem obsłużony poniżej wszelkiej krytyki mimo iż to tylko kebab i mam prawo wystawić taką ocenę ponieważ "restauracja" nie podjęła nawet próby kontaktu. A wasza cenzura jednoznacznie wskazuje na to że powinno korzystać się z konkurencyjnych rozwiązań.

#pysznepl
  • 3