@SirSajko: no to w takim razie nie rozumiem czemu w ogóle chcesz to pakować pod window skoro możesz sobie w dowolnym miejscu takie MultiPool importować?
@SirSajko: mnie tam directory hell nie robi, bo mi wszystkie importy IDE samo automatycznie ogarnia ¯\_(ツ)_/¯ w takim razie polecam ci zainteresować się jakimś kontenerem DI
window.multiPool = new MultiPool();czy hermetycznie w jednej z głównych klas/singletonów projektu/gry?
Plus metody 1 jest taki że wszędzie łatwy dostęp, jednak wydaje mi się że to bad design.
#javascript #gamedev #programowanie #webdev
Gdyby ktoś miał wątpliwość jakiego rodzaju jest to konstrukcja/typ, chodzi o klasę która zarządza obiektami na zasadzie:
https://www.html5rocks.com/en/tutorials/speed/static-mem-pools/
class GameObject {
[...]
_onPoolCreate() {}
_onPoolRelease() {}
}
class GameEvent {
[...]
_onPoolCreate() {}
_onPoolRelease() {}
}
const gObj = window.multiPool.get(GameObject, ...args);
const gEv = window.multiPool.get(GameEvent, ...args);
@SirSajko: a o modułach i importach/eksportach z tychże kolega słyszał? ( ͡° ͜ʖ ͡°) mamy 2018, heloł
bundluje wszystko webpackiem, także mi to nie robi