Wpis z mikrobloga

zdobyć potem nowy zszywacz nie tak prosto. Robisz zamówienie, potem oni dają proforma, idziesz do działu zakupów, robisz RDA, oni zamawiają i opłacają... miesiąc załatwiania ( ͡° ͜ʖ ͡°)


@fstab: Ja proszę po prostu koleżankę z pokoju obok. Uroki małej firmy ¯\_(ツ)_/¯
@Migfirefox: ja ostatnio zwinąłem z innego działu taśmę dwustronna ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Najlepsze, ze takie rzeczy od oficjalnego dostawcy dla korpo kosztują 3x tyle, co na allegro, więc głupi długopis Parker (podstawowy) kosztuje 120zł zamiast 40zł itp. a potem okazuje się, że budżet na artykuły biurowe 800 zł na dział wystarczy ci na kilka fajnych długopisów, dwie taśmy i mazak ( ͡ ͜ʖ
@fstab: Nie można po prostu zamówić na allegro na fakturę? ;D
@swobodny: I od razu pokazujesz, że jesteś sprytny, masz niezłą zręczność i brak zbędnych zahamowani moralnych/ ;]
@Migfirefox: najs, chciałbym mieć taki zszywacz, bo mój może maks. 10 zepnie.
@fstab: Myślałem, że za utylizację jeszcze się dopłaca. Nie wiem, czy to taki super biznes próbować opychać stare graty na allegro i męczyć się z dużą ilością bezwartościowych śmieci?
@r4do5: firma płaci takiej co utylizuje np. 2zl za kilogram. Oni biorą wszystko - kontrolery PLC, które z czasem zyskują na wartości jak przestają je produkować a nadal sa potrzebne bo maszyny działaj, komputery itp.
Jak masz dział np. inżynierii, która pracuje na stacjach roboczych to żyła złota ( ͡° ͜ʖ ͡°)