Aktywne Wpisy

Tu-mleko +8
#pokazmorde to ja, 38 lat.
Napiszcie co macie najgorszego, że low quality bait, że wieloryb, że dziwny kolor włosów i kolczyk jak u krowy, lecimy z inwektywami!
Napiszcie co macie najgorszego, że low quality bait, że wieloryb, że dziwny kolor włosów i kolczyk jak u krowy, lecimy z inwektywami!







Jakikolwiek dostawca internetu > gołąb pocztowy > sygnały dymne > chlew obsrany gównem > @MOICO
Schemat działania tej parodii firmy telekomunikacyjnej:
1. internetu brak
2. dzwoń, może się dodzwonisz
3. łaskawie odbiorą po pół godziny
4. internet zostanie naprawiony jutro/za x dni
4.76 jutro/za x dni dalej nie ma
6. wróć do punktu 2
i tak od Bożego Ciała
Teraz to już nawet przestali mówić o jakichkolwiek konkretnych datach - naprawimy za kilka dni. I #!$%@?, nie mamy pańskiego płaszcza, i co pan nam zrobi.
#wroclaw #zalesie #januszebiznesu
Czyżby to już ten moment? Nachapali już tyle klientów, że przestało im zależeć, bo jeden w tą czy w tą nie robi różnicy?
Zadanie zwrotu abonamentu za oplacony okres,
albo, znizki w stosunku x/30*miesieczne abo (zaleznie czy placisz z gory czy z dolu).
@PurpleHaze: w umowie to jest napisane że awarie usuwają do 24 godzin od zgłoszenia ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Zadzwoniłem raz na infolinię, dość niedawno, bo zniknął mi net - od razu odebrali, też od razu sprawdził u siebie czy jest sygnał do mojego gniazdka w mieszkaniu i powiedział że u nich jest wszystko ok, żebym dobrze sprawdził u siebie, a jak dalej będą problemy mam dzwonić znowu - no i miał rację, wina mojej
Może faktycznie wpływ na to może mieć fakt że do ich siedziby mam kilkaset metrów :P
http://pssk.pl/?i=alerts
@mag_zbc: Jak rozumiem mieszkasz w okolicy opisywanej przez pssk? Rób znalezisko czym prędzej, bo to by znaczyło że będzie dużo więcej osób w tej samej sytuacji.
https://internetunion.pl/biuro-prasowe/aktualnosci/30/oficjalne-stanowisko-w-sprawie-naruszen-sieci-telekomunikacyjnej-na-nieruchomosciach-przy-ul-teczowej-62-64-66-ul-pochylej-1-3-5-oraz-przy-ul-zdrowej-18-20-22-24
- dlaczego przez prawie dwa tygodnie nie jesteście w stanie ustalić nawet, kiedy awaria zostanie usunięta
- dlaczego ani razu rzetelnie nie poinformowaliście o przyczynie awarii
- dlaczego kilkukrotnie kłamaliście nt. terminu usunięcia awarii
- dlaczego unikacie kontaktu - zero kontaktu z waszej strony pomimo, że kilkukrotnie słyszałem już dowiemy się i oddzwonimy