Wpis z mikrobloga

Cześć Mirosławy ! :)
Mam pytanie odnośnie WER Warszawa, ostatnio zamawiałem kilka paczek z AliExpress wartość max 130 zł w jednej paczce i wszystko przechodziło bez problemu i następnego dnia było wydawane do doręczenia po nadejściu do WER WWA(chociaż ta za 130 szła przez firme mymest w Polsce czy jakoś tak a pocztą polska max 50 zł wartości) tym razem czekam na paczkę o wartości 280 zł wraz z przesyłka są to nakładki na lusterka do samochodu. Paczka przyszła to WER WWA 05.06 i od tamtej pory na trackingu poczty i innych serwisach jej status to tak jak poniżej w załączonym zdjęciu aczkolwiek dziś zaintrygował mnie status śledzenia z Ali z tą samą datą i godzina co z poczty polskiej tylko tam jest status "rozpoczęto odprawę celną" czy mam się obawiać, że ta paczka zostanie tam zatrzymana ? Czy to jest już za duża kwota, żeby tą paczkę oclić czy nałożyć vat ? ( nie znam się na tym ) czy może po prostu będę musiał może przesłać dowód tego co jest w paczce i na jaką kwotę ? Trochę mnie to niepokoi, że paczka już leży tam prawie tydzień i niewiadomo co się z nią dzieje.. :( a ostatnio zamawiałem z niemieckiego ebaya sprężyny o wartości ponad 800 zł firma DHL i w 3 dni była u mnie.
#tracking #aliexpress #werwarszawa #sledzenie #pocztapolska
Duffiacz - Cześć Mirosławy ! :) 
Mam pytanie odnośnie WER Warszawa, ostatnio zamawia...

źródło: comment_byMB08jPnySlhahvwI3vNfquelLMxEAf.jpg

Pobierz
  • 23
  • Odpowiedz
Trochę mnie to niepokoi, że paczka już leży tam prawie tydzień i niewiadomo co się z nią dzieje..


@Duffiacz: i tu błąd, błędnie zakładasz sobie że ona może tam nadal być, wybrałeś wysyłkę pocztową więc czekaj spokojnie
  • Odpowiedz