Wpis z mikrobloga

@Zuiko xD cały dzień nie mogę dać sobie rady z wyborem między tym rowerem, a Krossem Evado 4.0 2017. Czy Ty masz taką wiedzę byś mógł je porównać? Ewentualnie ktokolwiek z Was?:) Będę bardzo wdzięczny za opinię bo zaraz zwariuję z napięcia :D
via Android
  • 0
@fuckyt Miałem podobne dylematy jak Ty ale w tym wypadku pozostałbym przy wyborze Kandsa z uwagi na dużą lepszą klasę przerzutek. Ale ja jestem laikiem.
@Zuiko no właśnie to jest rzecz, która mnie zastanawia najbardziej. Z drugiej jednak strony Kross ma hamulce hydrauliczne, które zawsze mi się marzyły. Myślisz, że ta przerzutka to aż taka różnica? W sieci nie znalazłem zbyt dużo narzekań na te z Krossa.

No i punkty serwisowe (przynajmniej w czasie gwarancji, Kross chyba ma ich więcej). Mimo wszystko jak Twoje odczucia na tym rowerze? Lekko się "prowadzi"?:) Masz porównanie z czymś?

P.s Kross
@fuckyt: gwarancja w sumie to na rame jest.
ogólnie kross pewnie bedzie droższy a gorszy sprzętowo. No 2 Kg to juz jest trochę, jak masz góry no to poczujesz. A co hamulców to ja bym juz nie chcial zwyklych, tanie hydrauliczne tez maja wady ale mimo wszystko sa spoko
via Android
  • 0
@fuckyt
O odczuciach powiem Ci za jakiś czas, gdy trochę na nim pojeżdżę.
Dzisiaj podczas jazdy miałem bardzo pozytywne wrażenia jednak nie mam porównania do innych rowerów. Po regulacji przerzutek rozmawiałem z serwisantem i powiedział, że rower robi na prawdę dobre wrażenie pod względem podzespołów i wykonania - zwłaszcza mając na uwadze jego cenę.
Co do hamulców to przy mojej amatorskiej jeździe vbrake powinny wystarczyć. Natomiast kands ma jeszcze model avangarde (jeśli
@Zuiko: dzięki za wszystkie informacje. Zdradzisz jeszcze sekret za ile dałeś radę go wyrwać? Cena tak jak na allegro i u dystrybutorów (cena spójna w obu źródłach)?