Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@Duke_Nukem: masz pod korek dyski zapakowane w storage space 1.81/1.81 TB zajęte, sprobuj usunąć parę plików oddzielnie żeby zwolnić miejsce na bufor a potem ruszyć reszte
  • Odpowiedz
@piotrulos: Właśnie nie ogarniam tego RAIDa :p Mam w UEFI ustawione AHCI mode. Zrobiłem tak, jak miałem wcześniej na 7. Mogłem zapełnić dyski/partycje do końca. Możesz rozwinąć trochę? Bo jestem zielony w temacie :)

@Koliat: To dlaczego w "mój komputer" (albo po prawej na screenie) pokazuje, że jest miejsce? Tak ma być?
  • Odpowiedz
@Duke_Nukem: Storage space to "softwareowy" RAID - podczas tworzenia wybierasz rozmiar puli, możesz go dowolnie "overcommitować" - tj nawet jak wybierzesz 30TB to nie będziesz miał tyle przestrzeni :-) Mozesz podesłać screena z dysków fizycznych? To upewnie się jak to skonfigurowałeś i spróbuję doradzić
  • Odpowiedz
@piotrulos: w zarządzaniu dyskami będzie widział dyski logiczne (partycje d, f, e). StorageSpaces je przejmuje pod kontrole i w zarządzaniu ich nie widać - będą pod widokiem dysków fizycznych
  • Odpowiedz
@Koliat: To źle? :) Na 7 działało. Teraz tak myślę że może rzeczywiście się zapełnił. Tylko dlaczego pokazuje, że jest x wolnego miejsca w magazynie lokalnym albo moim komputerze? Coś #!$%@?łem mocno? XD No i jeszcze mam SSD z systemem, ale to wszystko co mi się wyświetla w tym miejscu.
  • Odpowiedz
@Duke_Nukem: W storage space mozesz ustawić dowolną wielkość wirtualnego dysku - np, żeby móc dokupić i dodać do puli kolejny. Ja mam 2TB w mirrorze wystawione, za pomocą 4x1TB dysków - tak więc jak padnie jeden, to mogę zamienić bez downtimeu :-)
  • Odpowiedz