Wpis z mikrobloga

Mirki i Mirabelki! Jakby ktoś planował zakupy na #gearbest lojalnie przestrzegam - uważać na gwarancję. Kupiłem w ub roku pod koniec wakacji #m365. W tym roku na wiosnę odpaliliśmy i hulajnoga w czasie jazdy się wyłączyła. Martwa. W sumie nie bardzo wiadomo co padło. Zgłosiłem do Gearbest i dostałem odpowiedź:

I am sorry to hear you are experiencing difficulties with your item.
-Regarding Quadcopters and RC toys and Scooter,please review our policy here: http://www.gearbest.com/about/warranty-and-return.html_
Please note that due to their intended usage, quadcopters, RC toys and wheels are excempt from our warranty policy and are only cover in DOA cases_

Krótko mówiąc - omijać z daleka!
PS. Paypal zamknął spór bez komentarza....
PS2 - Zna ktoś w Trójmiescie lub okolicach jakiś serwis?
  • 19
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Andczej: BARDZO DZIĘKUJĘ CI ZA WSKAZÓWKI! Dziś lub jutro zabiorę się za temat.
Odnośnie paypala to nawet nie miałem okazji. Zgłosiłem roszczenie i po kilku dniach patrzę, a tu przeniesione do spraw zamkniętych bez jakiegokolwiek komentarza.
  • Odpowiedz
Zgłosiłem roszczenie i po kilku dniach patrzę, a tu przeniesione do spraw zamkniętych bez jakiegokolwiek komentarza.


@AnonimNiepowiem: zgłosiłeś spór ale czy zmieniłeś w roszczenie?

BARDZO DZIĘKUJĘ CI ZA WSKAZÓWKI! Dziś lub jutro zabiorę się za
  • Odpowiedz
Dzięki Wszystkim za wskazówki (a zwłaszcza dla @Andczej )- wieczorem z pewnością przysiądę. Niemniej jednak napisałem ten wpis, żeby ostrzec wszystkich chętnych przed gearbestem, bo ładnych parę (a nawet chyba paręnaście) tysięcy tam zostawiłem i szczerze mówiąc nie spodziewałem się takiej postawy przy gwarancji. Tym bardziej, że pisałem do nich, że oczekuję pomocy w naprawie (wskazania jakiegoś punktu, jakiś przewodnik po naprawie czy coś w tym stylu) a nie, że żądam
  • Odpowiedz