Wpis z mikrobloga

Cześć Mirki, potrzebuję pomocy.

Robię konfigurator wnętrz w UE4 i mam dwa blueprinty, jeden do zmiany modeli, a drugi do zmiany materiałów. Na razie działają nieależnie i pobierają sobie dane z dwóch tablic, jednej z modelami, drugiej z materiałami. Problem w tym, że jeśli zmienię model to wciąż mam dostępne te same materiały co we wcześniejszym modelu bo mają wspólną tablicę materiałów ( ͡° ʖ̯ ͡°). Czy rozwiążę w jakiś prosty sposób ten problem? Potrzebne by mi było coś w stylu dwuwymiarowej tablicy gdzie w pierwszej kolumnie mam w każdym wierszu inny model, a w kolejnych kolumnach materiały, których dany model może używać. Mapa byłaby spoko gdyby nie to, że ma możliwość przechowywania tylko jednej wartości na klucz ( ͡° ʖ̯ ͡°).

Ktoś, coś?

#unrealengine #programowanie #gamedev
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach