Wpis z mikrobloga

@MichasQGP: bardzo sporo daje. Jak jadę za jakimś golfem gti na przykład, to musze się trochę nawajchowac, żeby dotrzymać mu tempa ( ͡° ͜ʖ ͡°)-
  • Odpowiedz
Jak jadę za jakimś golfem gti na przykład, to musze się trochę nawajchowac, żeby dotrzymać mu tempa ( ͡° ͜ʖ ͡°)-


@m4rk: Ale Ty masz wtedy fun, a on ma... on ma DSG ( ͡º ͜ʖ͡º)
  • Odpowiedz
@zavisha: dodam jeszcze coś do tego, co napisał @Wu70.

5D na jazdę testową masz na pewno w Łodzi - sam tam byłem, bo w Warszawie nie mieli. Ale szczerze powiedziawszy - zawiodła mnie ta jazda, bo w pobliżu salonu są beznadziejne drogi, do tego straszny ruch, a sama trasa bardzo krótka. Jedyny plus z tego był taki, że jak na drugi dzień miałem jazdę testową Golfem R, to miałem porównanie
  • Odpowiedz
@QWERTAJ: @Wu70: dzięki panowie za tak wyczerpująca odpowiedz. Moje przebiegi to 99% autostrada, wiec 7 bieg by się przydał.
Co do rabatów to pisałem już w poprzednim wątku, ze Seat daje z łaska 5% Od konfiguratora i to wszystko. Zewnętrze firmy leasingowe tez niechętnie rozmawiały o Seacie, bo jak mówiły Seat rabatów nie daje.
O stocku sprzedawca tez upierał się na 5% wiec nie wnikałem, bo to się nie opłaca.
  • Odpowiedz
@zavisha: Ja dostałem jakieś 10% rabatu na auto ze stocka. Polecam Pana Rafała z CARSED ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Oferta od Seata, bo moim zdaniem mają rewelacyjny leasing. Limit 20 tysięcy rocznie, ale ja akurat mało kilometrów stukam... no może poza okresem docierania ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@zavisha: rabaty są ale też nie ma co liczyć na 20%, Cupra to dosyć tanie 300KM. Generalnie na już wyprodukowane z tego co patrzyłem ma się minimalnie większe pole do negocjacji ale szału nie ma, najlepiej brać z wyprzedaży rocznika, masz niezależny od dealera dodatkowy rabat 10k a to w połączeniu z kilkoma % rabatu już wygląda całkiem fajnie.
  • Odpowiedz
@Wu70: Jak najlepiej finansować taką furkę, gotówa, kredyt, najem czy leasing? Liczyłeś może koszty utrzymania swojej Cupry? No fenomenalnie to autko wygląda, w środku też robi mega wrażenie, kumpel zakupił 1.4 w manualu ale mega mi się spodobało a co dopiero Cupra.
  • Odpowiedz
@Nixon52: indywidualna sprawa, ale najczęściej jakiś leasing/najem. Cupra jest bardzo tania w utrzymaniu, w zasadzie podobny poziom co normalny Leon i stosunkowo bezawaryjna.
Wcześniej miałem właśnie leona 1.6TDI i bardzo mi się podobał, ale Cupra to jest to ( ͡° ͜ʖ ͡°) Małe smaczki tu i tam albo czarna podsufitka (jest też w FR black chyba). Generalnie lift Leona jest bardzo na plus, na zewnątrz światła, w
  • Odpowiedz