Wpis z mikrobloga

@Wu70: jakiś czas temu zdaje się, ze ty sprawdzałeś dla mnie spalanie cupry. Jeszcze raz dziękuje ( ͡° ͜ʖ ͡°) od jazdy testowej nie mogę przestać o niej myśleć. Orientujesz się może w sprawach technicznych? Chodzi mi głównie o DSG. Jeśli tak to miałbym kilka pytań, bo w sumie tylko to mnie dzieli od podpisania papierów (ʘʘ)
@Wu70: pisalem juz wtedy, ze mnie nie zachwyciła, bo liczyłem na więcej wrażeń, ale tak mnie nie zachwyciła, ze od tamtej pory zbieram oferty i szukam wersji 5d do jazd testowych jak jeden z Was polecał ( ͡º ͜ʖ͡º) sprawa wyglada tak, ze samochody wyprodukowane po lipcu/sierpniu będą miały DPF, moc zmniejszona do 290km i co najbardziej mnie zastanawia, 7-biegowy DSG. Będą tez droższe o 4tys.
@MrGreeneye: a czym latają? Bo Ty Civica miałeś pamiętam ( ͡° ͜ʖ ͡°)

@zavisha: zgadza się, wersja FWD jest trochę bardziej narwana i przez napęd, i przez masę, ale poza tymi "wrażeniami" i walką o trakcję to nie będzie rewolucja. Sam też się szybko przyzwyczaiłem do mocy, ale jest jedna rzecz, która momentalnie przypomina, że to jednak jedzie - chwilę przejechać się typowym samochodem 100KM (
@m4rk: w sobotę 2 czerwca jadę na Night Power w Olsztynie i nie wiem czy nie zostanę tam na weekend u znajomego, tak więc niedziela stoi pod wielkim znakiem zapytania. Ogólnie czerwiec mam trochę zawalony i tak jak ostatnio bywałem np. na czwartkowych spotach pod makiem prawie co tydzień, tak teraz do lipca chyba trochę odpuszczę.
@Wu70: M3, Mazdaspeed 3, Mustang GT ( ͡° ͜ʖ ͡°)


@MrGreeneye: w sumie to mazda 3 mps :) ale to szczegół
No i tym towarzystwie to też będę miał problemy nadążyć:) chyba że po obwodnicy z rolki się pościgamy ( ͡° ͜ʖ ͡°) to mogłoby być ciekawe
@m4rk niedziela posiadacie. Zobaczę czy mnie żona puści xD ostatnio jak ściągałem fiestę z unt
MichasQGP: z DSG bodajże 5.6 (ale bardzo zależy od warunków i trakcji), ale jak zamykać to zamykamy ( ͡° ͜


@Wu70: to sporo szybciej niż mój na papierze. Ciekawe jak z rolki by było. To DSG jednak sporo daje :)
@MichasQGP: bardzo sporo daje. Jak jadę za jakimś golfem gti na przykład, to musze się trochę nawajchowac, żeby dotrzymać mu tempa ( ͡° ͜ʖ ͡°)-
@zavisha: dodam jeszcze coś do tego, co napisał @Wu70.

5D na jazdę testową masz na pewno w Łodzi - sam tam byłem, bo w Warszawie nie mieli. Ale szczerze powiedziawszy - zawiodła mnie ta jazda, bo w pobliżu salonu są beznadziejne drogi, do tego straszny ruch, a sama trasa bardzo krótka. Jedyny plus z tego był taki, że jak na drugi dzień miałem jazdę testową Golfem R, to miałem porównanie
@QWERTAJ: @Wu70: dzięki panowie za tak wyczerpująca odpowiedz. Moje przebiegi to 99% autostrada, wiec 7 bieg by się przydał.
Co do rabatów to pisałem już w poprzednim wątku, ze Seat daje z łaska 5% Od konfiguratora i to wszystko. Zewnętrze firmy leasingowe tez niechętnie rozmawiały o Seacie, bo jak mówiły Seat rabatów nie daje.
O stocku sprzedawca tez upierał się na 5% wiec nie wnikałem, bo to się nie opłaca.
@zavisha: Ja dostałem jakieś 10% rabatu na auto ze stocka. Polecam Pana Rafała z CARSED ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Oferta od Seata, bo moim zdaniem mają rewelacyjny leasing. Limit 20 tysięcy rocznie, ale ja akurat mało kilometrów stukam... no może poza okresem docierania ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@zavisha: rabaty są ale też nie ma co liczyć na 20%, Cupra to dosyć tanie 300KM. Generalnie na już wyprodukowane z tego co patrzyłem ma się minimalnie większe pole do negocjacji ale szału nie ma, najlepiej brać z wyprzedaży rocznika, masz niezależny od dealera dodatkowy rabat 10k a to w połączeniu z kilkoma % rabatu już wygląda całkiem fajnie.
@Wu70: Jak najlepiej finansować taką furkę, gotówa, kredyt, najem czy leasing? Liczyłeś może koszty utrzymania swojej Cupry? No fenomenalnie to autko wygląda, w środku też robi mega wrażenie, kumpel zakupił 1.4 w manualu ale mega mi się spodobało a co dopiero Cupra.