Wpis z mikrobloga

@hakr: Słuchasz gdzie syczy, możesz punktowo polać małą ilością wody aby lepiej usłyszeć. Albo plakiem albo propan-butanem z jakiegoś małego palnika.

Albo na zgaszonym silniku wpuścić np. papierosowy dym do kolektora.

Jeszcze można ocenić przez OBD po korektach z sondy lambda jeśli na biegu jałowym będą mocno dodanie (aby skompensować paliwem powietrze które wpadło poza przepływomierzem) a w miarę zwiększania obrotów będą coraz bliższe zeru, bo lewe powietrze będzie miało coraz
  • Odpowiedz
@hakr: Jak nigdzie ci nie przeskakuje iskra z niesprawnego układu zapłonowego to nic nie powinno się stać. W tej metodzie z propan-butanem słuchasz czy zmienią się obroty silnika też dobrze by było obserwować korekty z OBD to jak zaciągnie gazu to korekty się zmienią.
  • Odpowiedz