Wpis z mikrobloga

@Matahari32: Odpuść sobie BRC. Potem są problemy z serwisem (drogo), a STAGa to wszędzie zrobisz serwis.
Do tego tak jak pisze @szaremyszki: weź zawór pod klapką wlewu - czyściej, a i na parkingi podziemne wjeżdżasz (na benzynie).
Pytanie tylko czy się opłaca instalację do tego auta? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@MichaelAngeloo: Tak jest, tylko często zarządcy chcąc zaoszczędzić nie montują wentylacji mechanicznej na parkingach podziemnych, która sprawę rozwiązuje. Z drugiej strony w polskim prawie nie ma przepisu, który by zabraniał takim autom wjazdu na parkingi podziemne (znak ZAKAZ WJAZDU AUT WYPOSAŻONYCH W INSTALACJĘ LPG nie ma uzasadnienia prawnego). Do tego ze sprawnej instalacji lpg nie ma prawa uciekać gaz.
  • Odpowiedz
Ja bym zalozył sterownik LPG tech, trzeba wspierać naszych ;)


@Adicts: Stag też jest polski. LPG to firma byłego pracownika firmy AC (produkującej Staga)

@FoxX21: @szaremyszki: Tylko pod pojęciem staga kryje się cała masa konfiguracji reduktorów, wtryskiwaczy i kilka typów sterownika. Choć teraz może nikt nie jest na tyle bezczelny aby zamontować wtryskiwacza valtek typ 30.

@Matahari32: Ciekawe czy nie będziesz musiał też zamontować tego resetra wskazania benzyny
  • Odpowiedz
Ciekawe czy nie będziesz musiał też zamontować tego resetra wskazania benzyny bo niektóre francuskie samochody sprawdzają poziom paliwa przy tankowaniu a później opuszczają wskazówkę na podstawie odczytów zużycia paliwa i wtedy wskazówka benzyny będzie opadać nawet przy jeździe na gazie. I żaby zobaczyć prawidłowy poziom trzeba zamontować to urządzenie albo dolać kilka litrów benzyny.


@biskup2k: np. francuskie Ople Astry, Zafiry i chyba Corsy C tak mają.( ͡° ͜ʖ ͡
  • Odpowiedz