Wpis z mikrobloga

@blueray: wystarczy spojrzec na ich obecne produkty i porownac np z koreanczykami czy Toyota. Do tego rankingi (nie TUV).

Lektura forum, problemy ze skrzyniami, spasowaniem elementow karoserii i pare innych. Auto to nie tylko silnik, choc Honda zaliczyla pare wpadek, np pekajace bloki w Civicach pare lat temu.
@Student_AWAS: każdy ma prawo do swojej opinii, ale rynek mówi coś dokładnie przeciwnego niż Ty. Najprostszy przykład: popatrz jak ufo, jazz czy accord trzyma cenę używek w stosunku do konkurencji. Chyba, że klienci się mylą a tylko Ty masz rację?
Honda to obecnie syf


@Student_AWAS: no nie powiedziałbym... Technicznie nie można im wiele zarzucić, pod względem designu mają swój styl, a taki Type R to nadal świetne auto i ścisła czołówka klasy.

VW i w ogóle VAG to inna historia, bo produkują w większości gówno, ale oni są już chyba zbyt dużo, żeby ktoś im zagroził, a do tego mają za plecami rząd jednej z najpotężniejszych gospodarek świata.
sprawdz jeszcze sobie ile Hond sprzedaje sie np w Europie - to margines

@Student_AWAS: ja postawię sprawę inaczej: rynek europejski, ze swoimi chorymi normami jest aktualnie marginesem rynku światowego, o który przestaje opłacać się walczyć.

Honda i Acura się pięknie rozwija i zwiększa sprzedaż na rynku globalnym, zaniedbując Europę zdominowaną przez lokalnych hegemonów, którzy budują swoją pozycję nielegalnie. Nie mówię tego jako fanboj marki: nie mam i nie miałem nigdy Hondy,
@bidzej: no wlasnie o type r i problemie ze skrzyniami jest ta koszulka ( ͡° ͜ʖ ͡°) zreszta skrzynie to dosc czesta przypadlosc Hond - w manualach lozyska (i to czesto przed 100k km) w cvt mechatronika.

@blueray: rynek europejski jest specyficzny, ale rynek w usa bedzie predzej czy pozniej taki sam - slowo klucz - regulacje cafe. Ja akurat znam jednego niezadowolonego bylego uzytkownika Hondy,
@Student_AWAS: dokładnie jak wyżej, dla producentów azjatyckich Europa to margines - co można stwierdzić między innymi po gamach modelowych. W Azji i USA sprzedają wystarczająco dużo, żeby sobie na to pozwolić.

a co do skrzyń w Type R - to nie one są problemem, tylko umiejscowienie wysprzęglika. I problemom łatwo zaradzić. Tyle tylko, że polska dystrybucja daje dupy, jak i w przypadku wielu innych marek.
@Student_AWAS: jakby wysprzęglik był dalej od wydechu, to osłona by nie była potrzebna, No i montaż takiej osłony to jest nic w porównaniu do wypalonych pierścieni, pękniętej głowicy, czy zjedzonych zębów na pompie oleju i zatartego silnika (patrz VAG ( ͡° ͜ʖ ͡°) )

serio ? Niby o gustach sie nie dyskutuje, ale ilosc doklejonego plastiku w tym aucie przekracza, moim zdaniem, wszelkie normy.


@Student_AWAS: serio.
@bidzej: @blueray: wspomniane przeze mnie rankingi, np VDS http://www.jdpower.com/press-releases/jd-power-2018-us-vehicle-dependability-study , IQS http://www.jdpower.com/press-releases/2017-us-initial-quality-study-iqs , http://www.kia.com/pl/swiat-kia/wiadomosci-i-wydarzenia/wiadomosci.1753/ , gdzies jeszcze miałem o kosztach napraw - ogólnie to wszystko zmienia się, nieraz rok w rok, ale pokazuje pewien trend - trend, że Korea to "force to be reckon with" - i to, że nie ma co żyć sentymentami z lat 80/90.