Aktywne Wpisy
nekoenjoyer +38
Jak często myślicie o imperium rzymskim?
Widzicie przegrywy ? Żaden wzrost, morda, silna linia szczęki, 15k i własne mieszkanie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Just zaangażuj się i podejmuj męskie decyzję bro
( ͡º ͜ʖ͡º) ... oraz daj trochę zaufania i czasu ¯\(ツ)/¯
#zwiazki #przegryw #randki #podrywajzwykopem
Just zaangażuj się i podejmuj męskie decyzję bro
( ͡º ͜ʖ͡º) ... oraz daj trochę zaufania i czasu ¯\(ツ)/¯
#zwiazki #przegryw #randki #podrywajzwykopem
Czy zmiana "trybów" jazdy między 4H, 4L powinna być taka trudna? Jeszcze nie spotkałem egzemplarza w którym chodziłoby to lekko - a w jednym to nawet nie potrafiłem tego wbić, a nie chciałem niczego zepsuć.
Czy to jest standard, czy to jakieś rozpadające się sztrucle?
Czy któryś z posiadaczy Jeepa WJ mógłby się wypowiedzieć?
Wiekszosc reduktorow i skrzyn juz byla demontowana z racji mocy i bylejakosc. Do tego lifty itd.. katy sie zmieniaja. Ale generalnie chodzi to sporo gorzej niz w japonii gdzie np. w takim terrano wchodzi to doslownie palcem. Ba! Mi sie nawet w commanderze przycinalo lekko mimo,ze elektryczne. Zreszta sam mechanizm zalaczania reduktora tez jest slaby.
Przez
Komentarz usunięty przez autora
Ostatnio oglądałem 4.0 z QuadraDrive - więc na bogato.
Tak, na neutralnym zmieniam.
Niby 190km ale na trasie nie było by czym wyprzedzić... W Foresterze 170km, też kawał samochodu a jedzie fajnie...
Obecnie we Wrocławiu, a raczej pod jest to 4.0 - quadradrive kusi :-P
Powtórzę się, ale nie szukam wyścigówki. Wiem, że Jeepowi do tego daleko - ale 4.0 to nawet TIRa chyba nie szło by wyprzedzić... A w trasie wleczenie się za tirem to przecież jakiś dramat.