Wpis z mikrobloga

Kurnia, te Patrole faktycznie tak awaryjne czy to jest po prostu jakiś Złombol/Wrakrace odpadami z reszty kontynentu? Patrol wydawał mi się zawsze wręcz wyznacznikiem w tej klasie obok Land Roverów, Cherokee itp.

Tyle tu się mówi ostatnio o #mocnyvlog i offroadzie że aż rzuciłem okiem :) Nawet fajny wypad ale kurde takiego ciągłego grzebania w furze nie zniósłbym kompletnie.

#kieleckiulaniec | #szafa | #offroad | #nissan | #samochody | #motoryzacja i #pytaniedoeksperta
Pobierz
źródło: comment_ymO9lPwvl67oOetGr14z0YHWLwlWduZs.jpg
  • 5
@Saeglopur: Nissan, Land Rover czy Jeep... fury w terenie lubią się rozsypać, masa naprężeń i przeciążenia, błoto, temperatura... nie da się uniknąć napraw. Może na pierwszej czy drugiej wyprawie akurat twoje auto zostanie całe, ale przy trzeciej czy czwartej to tobie będą pomagać załatać wysadzoną turbinę na trytytki, cała magia wyjazdów w teren i trzeba to polubić żeby wgl się interesować tematem ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@dumpmuzgu: Ale oni dłubią ciągle właśnie w tych starych kultowych. Pół Bliskiego Wschodu przecież tym jeździło i chyba dawało rade.
@bonixes: Czyli to co u nich się dzieje jest w normie? Oni tam mają problemy z elektryką, turbinami własnie, z wszystkim chyba.
@Seaglopur
Patrol ma problem z silnikami- 3.0 lubiły wybuchać, 2.8 lubiły się przegrzewać i trochę mało mocy miały. Wynikało to w sporej części z warunków w jakich były używane. Silniki które nie napotykały większych problemów to 4.2 ale cena i mała ich dostępność sprawiają że nie są bardzo popularne. Sukces patrola to są napędy i ogólna toporność. Większość jeżdżacych z vlogów Szafy mają wymienione silniki na 3.0 od bmw. Ktoś wykonując swap