Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Prawdopodobnie bezpowrotnie straciłem jedyne prawdziwe źródło szczęścia w moim życiu.

Ambicje, zapał, duże marzenia - to wszystko przestaje mieć znaczenie gdy nie masz po co się starać.
Stałem się obojętnym człowiekiem na wszystko co mnie otacza.
Choć nie mogę narzekać na to że moje życie jest nudne, bo mam przyjaciół, rozwijam pasję, spotykam się z kobietami, studiuję dwa przyszłościowe kierunki studiów, pracuje, a perspektywa jest całkiem obiecująca, to mimo to moje życie jest mdłe i bez smaku.

To co dawniej dawało mi szczęście, lub to o czym byłem przekonany że mi je da, różnego rodzaju pokusy które wcześniej siedziały w mojej głowie, smakowały zaledwie przez chwilę. Kusiły spełnieniem, a dawały tylko doraźną krótkotrwałą przyjemność a po chwili rozczarowanie.

Dziś nie czuje nic.

Niezależnie co mi podasz, zjem ale nadal będę nienasycony i nie poczuje smaku.

To dość banalne co powiem, ale prawdziwy smak życia i nasycenie nim nie będzie istniało bez prawdziwego uczucia jakim jest miłość, ta prawdziwa, dwojga ludzi do siebie. Każdy kto tego zaznał z pewnością mnie zrozumie, a jeżeli nie rozumie, to albo nigdy jeszcze nie była Ci ona dana, albo tak jak ja, dopiero po dłuższym czasie i zrujnowaniu wszystkiego zrozumiesz że to jest właśnie w życiu najważniejsze.

Każdemu z was życzę abyście docenili to co macie, jeżeli jesteście w tym szczęśliwi. Nie szukajcie na siłę wrażeń które nic nie dają, a mogą tylko zrujnować to co jest.

I najważniejsze.. Kobiecie możesz powiedzieć setki komplementów, ale wystarczy jedno słowo w złości, na które nie zasłużyła, żeby na bardzo długo zranić jej serce. Nigdy tego nie róbcie.

#zwiazki #rozowepaski #niebieskiepaski

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: Eugeniusz_Zua
Dodatek wspierany przez: Wyjazdy studenckie