Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Laska z #tinder nie chcę mnie bo jestem prawiczkiem ( mam 22 lata ona 21), powiedziała że nie chce kolejnej osoby od początku uczyć (na to wychodzi że ex był taki sam jak ja), ale dlaczego nie chce to już nie powiedziała. Rozmawiamy od ponad 2 tygodni byliśmy na kilku spotkaniach więc liczyłem, że coś wyjdzie (praktycznie od początku znajomości, od pierwszego spotkania wiedziała ze "nie mam w tym doświadczenia") skoro nadal trzymaliśmy kontakt. Dodatkowo powiedziała że lubi BDSM (tak zaczęło to się wszystko od Greya () ) i uważa że nie nadawał bym się do tego bo nie mam dośwadczenia.


Czekam na hejt ze jestem #przegryw i nadal siedzę w tym "gównie" ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: sokytsinolop
Dodatek wspierany przez: Wyjazdy dla maturzystów

Uciekać

  • Tak 55.5% (122)
  • Nie 11.4% (25)
  • Zabij się przegrywie 33.2% (73)

Oddanych głosów: 220

  • 26
@AnonimoweMirkoWyznania: po pierwsze na cholere jej to mówiłeś?
może dziewczyna chce się wyszaleć a co za tym idzie myśli ze lepiej będzie jak znajdzie kogoś doświadczonego, bo moze jej zdaniem będziesz się wszystkiego bał, nie utrzymasz tempa dłgodystansowca, nie będziesz wiedział jak dać klapsa itp
po drugie uciekaj, dziewczynie która Cię od razu skreśla własnie za to, że nigdy nie uprawiałeś seksu nie jest warta tego aby się za nią uganiać
@AnonimoweMirkoWyznania: Olej ją i idź dalej?

Serio, po co się uganiacie za laskami, które mówią wam "nie"?
Po co chcecie przekonywać kogoś do siebie oraz zmieniać czyjeś zdanie na siłę?
Tym bardziej jak argumenty są z dupy, o ile są.

Jeżeli laska mówi "nie chce uczyć od początku kolejnej osoby" to oznacza, że sfera seksualna z nią będzie bardzo płytka.
Bo się nie dowiesz co lubi, gdzie lubi, jakie ma fantazje,