Wpis z mikrobloga

Mam problem z ustawieniem położenia jednego obiektu względem drugiego na osi x. Pierwszy obiekt jest na pozycji x = 5, natomiast drugi obiekt ma być tak jak by przyklejony do tego pierwszego:
paddleToBallVector = this.transform.position - tb1.transform.position;

Kod w tej formie mi działa ale go nie rozumiem. Na początku myślałem, że linijka określająca położenie obiektu Ball ma wyglądać w ten sposób:
paddleToBallVector = this.transform.position = tb1.transform.position;

Ale wtedy obiekt jest przesunięty względem tego pierwszego dokładnie o jego wartość na osi x. Robi takie wrażenie, że jego punktem zerowym jest drugi obiekt i od niego liczy położenie na osi x.
Co rozumiem tutaj źle?
#gamedev #unity3d #unity
  • 2
@rubesom: Nie wiem dokładnie o co się rozchodzi bo nie bawiłem się unity, ale na logikę to masz tam ustawione coś w rodzaju układu relatywnego, gdzie pozycja jednego obiektu jest określana na zasadzie relacji pomiędzy innymi obiektami, a nie na zasadzie absolutnej pozycji na osi układu współrzędnych.
Ew. nie bierzesz pod uwagę pracy kamery.