Aktywne Wpisy
![Caracas](https://wykop.pl/cdn/c3397992/Caracas_ZH6iKr6n1n,q60.jpg)
Caracas +66
Moja córka w tym roku ma mieć pierwszy raz religię (idzie do zerówki w państwowym przedszkolu).
Dziś było spotkanie z księdzem - odwiedził klasę czy tam pokój gdzie przebywa grupa do jakiej uczęszcza moja córka.
Są tam zabawki różne plakaty na ścianach itp.
Teraz najlepsze ksiądz powiedział, że do czasu jego następnej wizyty mają zniknąć z ściany wszystkie dinozaury oraz rzeczy z nimi powiązane bo to sprzeczne z nauką kościoła i to
Dziś było spotkanie z księdzem - odwiedził klasę czy tam pokój gdzie przebywa grupa do jakiej uczęszcza moja córka.
Są tam zabawki różne plakaty na ścianach itp.
Teraz najlepsze ksiądz powiedział, że do czasu jego następnej wizyty mają zniknąć z ściany wszystkie dinozaury oraz rzeczy z nimi powiązane bo to sprzeczne z nauką kościoła i to
![Caracas - Moja córka w tym roku ma mieć pierwszy raz religię (idzie do zerówki w pańs...](https://wykop.pl/cdn/c3201142/18bb044b4e224da12e844fb7bb82db93ae286e51b9fbb14aa0e7e65709e4fd06,w150.jpg?author=Caracas&auth=395b895a390196d18a52bef570f62ed8)
![Jabby](https://wykop.pl/cdn/c3397992/Jabby_Pc6dT8B2RD,q60.jpg)
Jabby +931
paddleToBallVector = this.transform.position - tb1.transform.position;
Kod w tej formie mi działa ale go nie rozumiem. Na początku myślałem, że linijka określająca położenie obiektu Ball ma wyglądać w ten sposób:
paddleToBallVector = this.transform.position = tb1.transform.position;
Ale wtedy obiekt jest przesunięty względem tego pierwszego dokładnie o jego wartość na osi x. Robi takie wrażenie, że jego punktem zerowym jest drugi obiekt i od niego liczy położenie na osi x.
Co rozumiem tutaj źle?
#gamedev #unity3d #unity
Ew. nie bierzesz pod uwagę pracy kamery.