Wpis z mikrobloga

Meh, po co taka obsługa klienta w ogóle istnieje, skoro nie mogą nic zrobić :/
Dostałem na maila voucher ze zniżką 10zł przy zamawianiu przez aplikację, postanowiłem z niego skorzystać, wybrałem zamówienie, płatność przez PayU, i wywaliło błąd. Po naciśnięciu przycisku wstecz i ponownej próbie kod już był zużyty. Na infolinii kobieta mi powiedziała że ani nie da nowego, ani nie naprawi tego, i że manualnie nic nie może XDD
#pysznepl #pizza #jedzenie
  • 10
@Quazu: nie naciskaj wstecz! mają coś #!$%@? w tej apce, tylko przejdź do przeglądarki i konytnuuj płatność powinno działaś. Najważniejsze to nie naciskać wstecz. Chcesz to Ci wyśle swój kod bo nie użyje i tak :)
Zamówiłem z innego telefonu, innej pizzeri, z innym kodem, inną metodą płatności i dało radę ( ͡° ͜ʖ ͡° )*:
Dzięki jeszcze raz @stal_nierdzewnaza użyczenie kodu, i tak ostatni raz coś od tych partaczy biorę.