Wpis z mikrobloga

  • 16
Po wgraniu prawie 200 xD modów i przegraniu 10h na jednym savie mogę z czystym sumieniem polecić skyrima VR. Bethesda o dziwo poprawia błędy - teraz wypuścili patcha który naprawił prawie wszystkie poważne błędy i nie ma się już do czego przyczepić. Została wydana specjalna wersja ENB oraz SKSE - zdecydowana większość modów działa bezproblemowo, a na reddicie jest rozpiska tych niedziałających/ obejście żeby działały. Co do reszty - samego gameplayu - to chyba wypowiadać się nie muszę, wystarczy wyobrazić sobie bycie w Skyrimie, lepiej się chyba opisać tego nie da XDD, dodatkowo na wersji pc oczywiście można dosłownie prawie wszystko skonfigurować i dopasować pod siebie, np. mechanikę strzelania z łuku, potrzebną siłę na zaliczenie machnięcia mieczem jako atak itd., chwilę trzeba poświęcić ale warto xD jak już się raz dobrze ustawi to potem można grać i grać. Dla mnie po spędzeniu tego krótkiego bo krótkiego (jeszcze xD) czasu w " środku " skyrima wersja 2d już nie istnieje. To jest takie doświadczenie które powoduje spaczenie już na zawsze xD
Polecam!
a no i warto dodać że działają także mody 18+ czy też zamiana smoków w latające pociągi z " Tomek i przyjaciele " XDD
#skyrim #oculusrift #vr #gry
  • 14
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Marval: jeżeli chodzi o mody graficzne to głównie według uznania, osobiście jako "podstawkę" zastosowałem poradnik z tego linka: https://www.reddit.com/r/skyrimvr/comments/8e7ns3/i_explored_the_world_with_vanilla_vs_many_popular/

ważnym jest to, by używać jak najlżejszych wersji tych takich obciążających modów, w tym poradniku jest to wyszczególnione

osobiście jeżeli chodzi o mod na oświetlenie/pogodę to zamiast tego co tam jest napisane polecam NAT - nexusmods.com/skyrimspecialedition/mods/12842 + Relighting
  • Odpowiedz
@Krunch: niektórzy w ogóle nie mają z tym problemu, nic ich nie mdli itd., ja na początku miałem WIELKI problem, prawie upadłem od jednego kroku w minecrafcie na VR gdy dopiero kupiłem oculusa xD

teraz już mam wyrobione tzw "vr legs", mogę chodzić używając "direct movement" czyli po prostu płynnego chodzenia, skakać, kręcić się, używać płynnego obracania się prawym drążkiem i nic mi nie jest, to jest coś co wyrabia
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Navari: nie, to się naprawia zmianą paru linijek w plikach ini które zresztą zamieściłem wyżej. Trzeba machnąć naprawdę mocno by zaliczyło jako cios
  • Odpowiedz