Wpis z mikrobloga

@Kerrigan: nie jestem profesjonalistką, pędzle tez beda służyć tylko mi, a używając caly czas jakichs pędzli z rossmanna juz mam dosyć, strasznie podrażniły mi skore, zrobiły sie po dłuższym czasie mega szorstkie, dlatego chcialam kupic porządne pędzle, ktore beda miłe w użyciu i wystarcza na dlugo :)
@trusia: czaiłam się długo za Zoeve, ale jakoś od dobrych kilku lat Hakuraki dają radę. Tyle, że ja nie mam czasu malować się codziennie. Więc dałam sobie spokój ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Czy rzeczywiście są tak świetne jak opinie


@trusia: nie. Po prostu taniej już się chyba nie da dostać takich naprawdę porządnych pędzli do oczu (tak hakuro są fajne, ale tylko jak na swoją cenę), co nie znaczy że to jakaś najlepsza jakość, bo do najwyższej półki trochę im brakuje. Natomiast pędzle do twarzy to kompletne nieporozumienie imo, nie są lepsze niż tansze, więc cena jest żartem. Co nie zmienia faktu że
dłuższym czasie mega szorstkie, dlatego chcialam kupic porządne pędzle, ktore beda miłe w użyciu i wystarcza na dlugo :)


@trusia: no to nie zoeva xD mają kilka puchaczy, ale ich pędzle potrafią podrażnić nawet moje oczy, choć nie są jakieś mega wrażliwe. Możesz spróbować hebe- mają sztuczne włosie, zazwyczaj nie drapie tak jak naturalne
@trusia: Mam pędzle do oczu Zoevy i moim zdaniem identyczna jakość co pędzle GlamShop czy Hakuro(z naturalnego włosia). Nie wiem czy jest duża różnica w cenie, ale polecam przejrzeć sklep i Hakuro i GlamShop. Ja się czaję jeszcze na pędzle Morphe, są bardzo tanie, a ponoć jakość taka sama jak w.w.
@trusia: ja mam classical eye set od roku i bardzo sobie chwalę, dla porównania taki pędzel z kavaii do korektora jest dużo bardziej sztywny. Ale nadal są minimalnie kłujki
@Pomeranian: o ciekawe. Mi stykają - jak myłaś? strasznie lubię 4 z tych co mam 228, 224, 230 (luxe) i 237 do dolnej powieki - od kiedy je mam to prawie 0 problemów z łzawieniem oczu