@nairoht: @czarny001: co ma odtłuszczenie do brzęczenia tarczy i jeszcze wspominanie o niskim modelu? Prawdopodobnie po prostu trzeba ustawic jeszcze raz zacisk wzgledem tarczy. Większa prędkość= większe przeciążenia i często powoduje to mikro odgięcia i dzwonienie tarczy (przy osi 9mm zwłaszcza)
@vauecki: no tak i te mikro odgięcia w podstawowych tarczach nieraz już są 'fabrycznie' i nic na to nie poradzisz, a odtłuszczanie po co? bo być może dzwoni bo gdzieś jest zabrudzona, jakiś piach czy coś i gryzie o zacisk.
@czarny001: @nairoht: no tak, dlatego trzeba kombinowac z dokładnym ustawieniem tarczy. Profilaktycznie można odtłuscic ale z doswiadczenia wiem ze nie powodowałoby to az takich dzwięków brzęczenia. W każdym razie powodzenia w dopieszczaniu dwukołowca :)
@vauecki: @nairoht: Właśnie wracałem z robo i spojrzałem dokładniej. Tarcza biega na boki, później spróbuje ustawić klocki tylko jeszcze nie wiem jak bo się nie bawiłem wcześniej.( ͡°͜ʖ͡°)
@czarny001: odkręcasz zacisk tak aby był poluzowany, manetką zaciskasz parę razy na takim luźnym, a później dokręcasz już bez trzymania manetki powinna się tarcza ładnie ustawić
@nairoht: @czarny001: jesli tarcza wali na boki to ten sposób nie przejdzie bo mimo tego ze bedzie rowno ustawione to zawsze bedzie odchył który bedzie ocierac. Ten sposob jest prawidłowy przy prostych tarczach. Ja ustawiłbym rower do gory kołami, lekko poluzował zacisk i na kręcącym sie wolno kole ustawiał zacisk prawo/ lewo. Więcej roboty ale da sie. No chyba ze są ostre bicia to juz w gre wchodzi nowa tarcza.
Dojazd do #pracbaza i z powrotem
#rowerowyrownik #pokazrower
Prawdopodobnie po prostu trzeba ustawic jeszcze raz zacisk wzgledem tarczy. Większa prędkość= większe przeciążenia i często powoduje to mikro odgięcia i dzwonienie tarczy (przy osi 9mm zwłaszcza)