Wpis z mikrobloga

Pre-order gry jest gotowy. Premiera ustalona na 3 maja. Bez feature w Apple zarobię na bułkę z chlebem. Cieszy fakt, że TouchArcade już dwa razy wspomniało o grze na stronie głównej.

Zdecydowanie za długo zeszło mi na tę grę, chyba około roku. Zdobyłem natomiast niezłe doświadczenie w #unity3d bo to mój pierwszy projekt, który jest opart o ten silnik. Wrzucam jeszcze raz film z gry a w komentarzach screeny, które dodałem do AppStore. Jak będzie zainteresowanie i będziecie chcieli to kolejny wpis zrobię po premierze z podsumowaniem? #gamedev #programowanie #grafika
applicattura - Pre-order gry jest gotowy. Premiera ustalona na 3 maja. Bez feature w ...
  • 31
  • Odpowiedz
@applicattura: Możesz coś powiedzieć o tym feature Applowym? Dlaczego go nie dostałeś, jak się o niego starać i co konkretnie na tym zyskujesz jako deweloper?

A pomysł i wykonanie gry bardzo fajne
  • Odpowiedz
@leesiuu: Bo będzie darmowa ;-)
@AwizisieAkat: Dopiero po premierze w AppStore będę o tym myślał. Dla Apple chyba dość istotna jest sprawa, czy premiera jest "exclusive".
@waveq: Jeszcze nie wiem czy dostanę czy nie. W pierwszej grze (Tap Hero) dostałem co spowodowało pół miliona ściągnięć i konkretny dochód. Po prostu wisisz przez tydzień na głównej stronie sklepu, jesteś widoczny. Bez feature, to tak naprawdę zarobisz grosze,
  • Odpowiedz
@applicattura: Może warto to dopisać? Bo teraz jest to tak, że zamawiasz preorder i w potwierdzeniu TouchID masz info, że odpowiednia kwota zostanie pobrana w dniu wydania gry.

Nie wiem, może się nie znam jak to teraz jest z tymi preorderami i przy płatnym od razu widać cenę, ale no - ja nie byłem tego pewien, że jest darmowa.

  • Odpowiedz
@applicattura: czyli dla ludzi, którzy nie zamawiają preorderów to nie wiedzą do końca czy nie zapłacą przy wydaniu gry, bo komunikat przy potwierdzeniu wspomina o jakiś kosztach (teraz wiem, że to po prostu uniwersalny tekst).

Może warto to dopisać, paru ludzi będzie się czuło bezpieczniej i kliknie preordera :D
  • Odpowiedz