Wpis z mikrobloga

Zastanawiałem się trochę nad tym całym Williams Ruskie Martini Nieloty i powoli przestaje wierzyć w to ,że ten bolid jest tak słaby ,że go nawet taki Haas objeżdża.Dlaczego?
Patrząc na sezony wstecz ,zaczynając od 2014r Williams bazował na dobrych kierowcach.Duet Massa - Bottas świetnie się spisywał.Byli to KIEROWCY WYŚCIGOWI ,a nie paydriverzy.Dołek zaczął się od sezonu poprzedniego gdzie Tatuś postanowił sprawić swojemu synkowi prezent w postaci śmigania wyścigówką.Normalną rzeczą jest łączenie doświadczenia z młodą krwią ale młodą krwią utalentowaną ,która ma przyszłość tak jak to było w RBR Vettel - Webber.
Wracając do tematu sezon 2017 Williamsowi ratował Massa ,który robił co mógł i dzięki temu również Stroll jakoś punktował bo miał kto tam kontrolować poczynania nad bolidem.W tym roku niestety kto ma tam usprawniać ten bolid Siergiej?Stroll?TO SĄ PAYDRIVERZY ,to nie są talenty.Czytając wypowiedzi tym dwóch młokosów jedynie co możemy się dowiedzieć to ,to ,że jeden zbiera CENNE DANE ,a drugi ogólnie hejtuje cały Williams.
Williams to zaraz po Ferrari najbardziej utytułowany zespół w stawce ,a to co robią od dwóch sezonów to jest po prostu szmacenie się.
Gdzie tu logika? Wyrzucają Masse ,Kubice dają na testowego ,a Sierotkina REZERWOWEGO z RS wsadzają do fotela.
#f1 #kubica
  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@MararOn: Z całym szacunkiem do Haasa ale jak się ma taki zespół do 9cio krotnego mistrza świata?Chyba coś jest nie halo jeśli taki Haas objeżdża takie zespoły tak samo jak Sauber AR.
  • Odpowiedz
@IceShandy: XD Williams ssie pałkę od ponad 10 lat, a sezon 2014 to fart. Wzięli mocny silnik mercedesa i nie mieli konkurencji ze strony Ferrari i Renault, średnie nadwozie wystarczyło by na niewymagających dobrego pakietu aero stawać na podium, dodatkowo mieli mega słabą przyczepność mechaniczną co było widać w Monako i na mokrych GP, w poźniejszych sezonach Ferrari i Renault poprawili silniki więc stawka średniaków się zbiła i Williams zaczął
  • Odpowiedz
@idzpanwuj: Przecież w 2015 też zajęli 3 miejsce w generalce. Śmiem twierdzić, że gdyby mieli odrobinę lepszy skład kierowców i lepszą taktykę, to mogliby ugrać parę wyścigów. W 2012 mieli świetny bolid i niestety Pastora + B. Sennę. W 2010 nieźle się wstrzelili w podwójny dyfuzor, ale niestety tylko Nico nabijał punkty.
  • Odpowiedz
  • 1
RK twierdzi że Strol pojechał dobre kwale. Kubica nie należy do ludzi którzy p------ą 3 po 3. Owszem, może i RK czy inny doświadczony kierowca pojechali by lepiej, żaden by cudów nie zdziałał obecną konstrukcją. Auto jest hujowe i koniec.
  • Odpowiedz
@IceShandy: ok to poszerzenie horyzontów:
2011 - silniki cosworth, williams jednym z najsłabszych zespołów w stawce mimo doświadczonego Barrichello
2012 - zmiany w regulaminie i aero, dodatkowo zmiana silnika na Renault, który w erze V8 był najlepszym silnikiem (na pewno nie odstawał od reszty w przeciwieństwie do Coswortha), dwóch paydriverów i sezon bardzo przyzwoity (ze zwycięstwem Maldonado - typowym paydriverem), dodatkowo Bruno Senna, który też był paydriverem
2013 - brak większych zmian w regulaminie, do składu Williamsa wchodzi młody i utalentowany Bottas, wciąż silniki renault. Rezultat? Absolutne g---o, jeden z najsłabszych zespołów w stawce
2014 - wielka zmiana silnikowa na której williams korzysta jak mało kto, bo ma najlepsze silniki Mercedesa, a reszta to wielka kupa. Nie trzeba być bystrzakiem, żeby zauważyć, że samochody z silnikami mercedesa były na topie. Trzeba jednak przyznać, że Williams był drugim najlepszym. Kierowcy to rzeczywiście utalentowany Bottas i doświadczony Massa
2015 - zniżka spowodowana zapewne, że producenci
  • Odpowiedz
Kubica.


@Morit: Żeby miał jak usprawniać to musi JEŹDZIĆ. Na treningach i to regularnie. Ale nie pojeździ, bo młodzi muszą się uczyć i "zbierać dane". I błędne koło się zamyka.

Z samego symulatora nie ukręcisz wartościowych danych dla zespołu.
  • Odpowiedz