Wpis z mikrobloga

@marqustd: Z własnych doświadczeń uważam że lepiej napisać po prostu aplikacje natywną niż bawić się w crossplatform bo z nim więcej problemów niż korzyści na dłuższą metę. Nawet jeżeli aplikacja wydaje się prosta i Xamarin.Forms może wystarczyć to i tak po pewnym czasie klient może sobie wymyślić coś bardziej zaawansowanego i pojawiają się problemy z zaimplementowaniem tego.
@marqustd
Natywny jest najszybszy, najbardziej wydajny.
Jeżeli jesteś w stanie poświęcić pare/paręnaście ms to polecam ci Xamarina.
Xamarin daje 2 możliwości:
Xamarin Forms:
Część wspólna wszystkich platform (widok i model). Każde odchylenie od części wspólnej skutkuje tworzeniem "custom renderera". Jeżeli aplikacja, którą masz w głowie jest aplikacją prostą, nie skomplikowaną, którą jesteś w stanie "obsłużyć" podstawowymi kontrolkami to to podejście jest najbardziej efektywne (nie mylić z efektownym).
Xamarin Native
Z mojej strony
@marqustd: @vrdst: od trzech lat piszę apki w swift, wcześnie pisałem na Androida. Więc porównanie mam całkiem niezłe. No i co by nie mówić to w swifcie pisze się o niebo przyjemniej, daje dużo więcej możliwości niż toporna Java. Ale fakt, jeśli chodzi o skladnie to trzeba się trochę przyzwyczaić. Ale później już z górki.