Aktywne Wpisy
jegertilbake +742
Po tym jak sie zrobil hype na frytkownice beztluszczowe do ktorych bylem sceptycznie nastawiony stwierdzilem, ze jednak dokonam zakupu, bo nadarzyla sie dobra okazja kupic Ninja AF400 wiec raczej gorna polka jesli chodzi o tego typu sprzet.
Po 3 tygodniach korzystania jestem juz gotowy ocenic uzytecznosc tego typu urzadzenia i porownac wzgledem zwyklego piekarnika:
Na plus dla airfryera:
+ Ten model nie wymaga nagrzewania, moge wlozyc zarcie i bardzo szybko nabiera temp
Po 3 tygodniach korzystania jestem juz gotowy ocenic uzytecznosc tego typu urzadzenia i porownac wzgledem zwyklego piekarnika:
Na plus dla airfryera:
+ Ten model nie wymaga nagrzewania, moge wlozyc zarcie i bardzo szybko nabiera temp
lepaq +980
Początkujący programista tutaj. Napisałem taką linijkę kodu
ballDirX = (ballPosX - playerX - 40)/60;
pierwsza zmienna jest typu double, druga i trzecia to integer, nie wiem dlaczego przy wykonywaniu rzutuje wynik do inta,
ballDirX = (((double)ballPosX - (double)playerX - 40)/60;
nie pomaga, dopiero zmiana 2. i 3. zmiennej na double, ale to trochę rozwiązanie na okrętkę.
Pomożecie?
Komentarz usunięty przez autora
@rzezol: chciałem zrobić ponga gdzie piłka będzie się odbijała pod różnym kątem w zależności w które miejsce pada trafi, widzę że będę musiał jeszcze to trochę przeorać( ͡° ͜ʖ ͡°)
Więc moim zdaniem zamiast tego rozwiązania z mnożeniem double i intów prawidłowym jest przejście na double.
Komentarz usunięty przez autora
ballDirX = (ballPosX - playerX - 40)/60.0;
Problem jest taki, że to nie jest kijowy kod. Jest to standardowe podejście w miażdżącej większości zastosowań. Po prostu szkoda czasu programisty na mikrooptymalizację rzędu kilku ns. Komplikujesz kod a nie ma z tego żadnego realnego zysku. Dodatkowe błędy, mogą się pojawić właśnie w twojej mikrooptymalizacji, gdy trafi na nią ktoś, kto ma mniejszą wiedzę niż Ty a będzie musiał coś w tym kodzie zmienić.
Czas poświęcony na klepanie dodatkowego