Wpis z mikrobloga

Byłem właśnie obejrzeć Hondę Africa Twin Adventure Sport, piękne moto, ale jednak raczej nie dla mnie. Wysokie diabelnie, dotykam ziemi koniuszkami palców przy 179cm wzrostu. Ale największy dla mnie minus to brak możliwości założenia centralnego kufra - podobno ze względu na wysokośc, moto zachowuje się niestabilnie. Cena ok 62k #motocykle
Pobierz debenek - Byłem właśnie obejrzeć Hondę Africa Twin Adventure Sport, piękne moto, ale ...
źródło: comment_DfLVUjWnXeEbwLxodRQAtXcgJh1ItO0v.jpg
  • 35
@debenek: Swietny motocykl, marzy mi sie taki do turystyki. Mialem przyjemnosc odbyc jazde probna. Mam 192cm wzrostu i super sie na nim czulem. Ale... jesli szukalbym czegos do turystyki to powaznie popatrzylbym rowniez na Trampka tiger 800/1200
@brick: nie wiem co ma blubi, ale raczej nie tę wersję bo do Krakowa dotarła dopiero 3 tygodnie temu. To nie jest tylko inne malowanie ale jest wyższa, ma większy bak, szybę i trochę dodatkowych gadżetów

@bocznica podejrzewam, ze da się jakąś płytę zaadaptować i założyć givi itp, choć ten brak fabrycznego jest mocno zastanawiający

@mixan podobają mi się Tigery, ale biorę pod uwagę tylko marki motocykli których autoryzowany serwis mam
@debenek: zobacz bmw f850gs, przy twoim wzroście całe albo prawie całe stopy będą na ziemi. Ostatnio mierzyłem f800gs i pięty nie były, ale było stabilnie. f850gs ma mieć 2cm niżej kanapę. I taniej niż AT wychodzi
@debenek: obejrzyj, mały jest spoko. Ja też byłem napalony na dużego, ale przemyślałem sprawę, obejrzałem na żywo i wolałbym małego. A w tym nowym f850 można jako opcje wziać bajery jak w dużym absy pro, tryby jazdy, wyświetlacz itp.
@brick: blubi ma nie-adventure.
@debenek: fabryka nie przewidziała, ale Touratech/SW-Motech/GIVI/Hepco-Becker przewidzą na 100% :) Próbowałeś też zwykłą Afryke? Wydaje mi się, że jest podobnie wysoka jak DL. Pytanie - czy 21" z przodu będzie dla Ciebie odpowiednim wyborem, jesli nie zapuszczasz się w teren? Chyba, że zmieniłeś styl jazdy, to wtedy OK :)
@kinollos: ostatnio bardziej mnie ciągnie w lekki teren, zamówiłem sobie właśnie TKC70 do dl-a żeby móc na jakieś szutry wjechać. Tego koła obawiam się najbardziej czy się sprawdzi na dalekich przelotach, wezmę sobie na jazdę próbą jak dostaną demówkę. Na zwykłej siedziałem (ale nie jechałem) w tamtym roku i trochę pewniej się czułem. Ten adv ma dla mnie dużo plusów: wygląd :), większy bak niż w zwykłej, wyższa szyba. Minus ten