Wpis z mikrobloga

Witajcie.
Chciałem zapytać o wasze doświadczenia związane z #ebay
Zastanawiam się nad kupnem konsoli #playstation4 pro i tu cena wypada dużo lepiej niż w polszy. Tylko boje się trochę wałka, a co za tym idzie oczekiwania na zwrot kasy w razie nieotrzymania towaru. #paypal i #ebay gwarantują zwrot w takiej sytuacji ale to może trochę potrwać. Co prawda gość ma 130 pozytywnych opinii (trochę mało?) na przestrzeni tego roku i żadnego negatywa, co sugeruje, że to raczej osoba prywatna niż sklep. Dla tego chciałem zapytać, czy ktoś z was ma jakieś doświadczenia w tej materii. Czy może nie powinienem się aż tak dygać?
#zakupyps4 #zakupyebay #zakupywciemno #pytanie
  • 11
@skillzorro: Nigdy nie miałem większych problemów z ebay. Znaczy jakiś większych. Raz przesyłka nie dotarła, otrzymałem drugą, raz kupiłem sprzęt i po pierwszym uruchomieniu się spalił - sprzedawca w ciągu godziny zaakceptował zwrot i w 24h miałem kasę na koncie. Nigdy nie musiałem korzystać z pomocy paypal.
@skillzorro: 130 opinii w tym roku to prawie dwie dziennie. Nie jest to raczej osoba prywatna.
Z tymi cenami to zobacz skąd jest dostawa bo jak spoza UE to dolicz VAT i cło. Jeśli chodzi o osobiste doświadczenia to parę razy kupowałem przez ebay i nie miałem problemów ale to o niczym nie świadczy bo przecież wszędzie możesz trafić na nieuczciwego sprzedawcę.
@skillzorro: Właśnie ten sprzęt co się przepalił był od osoby prywatnej. Też myślałem, że będzie problem, że mnie ktoś przysłowiowo "wydymał" a obyło się bez problemów. System komentarzy i gwiazdek na ebay raczej się sprawdza.
Jeżeli przebrniesz przez faq to jest opcja czy odpowiedzi cię satysfakcjonują, jeżeli nie kolejna to kontakt ze sprzedawcą(chyba, ze coś zmienili by uniknąć sprzedaży poza portalem)
@Jofiel @bialy_gibson właśnie probowałem czy się to nie zmieniło od wczoraj bo po wybraniu tej opcji wyrzuca napis
"Niestety, nie udało się znaleźć odpowiedzi na Twoje pytanie. Niestety, ten sprzedawca nie może odpowiedzieć na Twoje pytanie. Radzimy jeszcze raz przejrzeć opis przedmiotu, aby sprawdzić, czy odpowiedź nie jest już podana w treści aukcji."
@Jofiel co do gwarancji to skoro "brand new" to powinna być 12 miesięcy producenta raczej wątpię w 24 sprzedawcy.
@bialy_gibson nie wiem czy coś robiłem coś źle czy jak dopiero po 4 czy 5 razie weszło mi do tej opcji. Napiszę zapytam co i jak. W każdym razie jak mówicie, że program ochrony kupujących jest dobry to może się skusze.