Wpis z mikrobloga

Mirki mam problem. Własnie się zorientowałem, że błędnie zaksięgowałem ubezpieczenie samochodu w roku 2016. Podzieliłem je proporcjonalnie co do okresu jego obowiązywania, tzn. część kosztów zaksięgowałem w 2016 roku, a część w 2017 roku. Nie powinienem tego robić, bo rozliczam się metodą kasową. Wie ktoś jak wysokiej mniej więcej kary mogę się spodziewać podczas kontroli albo jak ten problem naprawić kiedy okres podatkowy jest zamknięty? #firma #podatki #ksiegowosc
  • 4
@chevychase: zakładam, że skoro już zamknięte obydwa okresy, to suma na koncie US powinna być taka sama.
w sensie to czego nie zapłaciłeś w 2016 zapłaciłeś już w 2017?
czyli pieniądze na koncie US się zgadzają, więc tylko papier donieść pewnie trzeba.
ewentualnie robisz dopłatę za 2016 i czekasz na zwrot za 2017.
zadzwoń do us i pracownicy Ci na pewno powiedzą jak to rozwiązać.