Wpis z mikrobloga

@kipowrot skórzana kierownica i gałka skrzyni biegów, bt jest. lkas i aeb oraz regulacja odcinka lędźwiowego.Nie jestem #programista15k więc budżet pozwalał na to co otrzymaliśmy. A przesiadka z topornego aveo 1.2 lpg z surową podstawą. Miała być używka do 35k ale po kalkulacji za i przeciw zdecydowalismy się z żoną kupić z salonu tego hultaja i nam wystarczy jego wyposażenie oraz osiągi
@Kreation jak już wspomniałem, przesiedliśmy się z bida aveo który nie potrafił się ni jak zebrać, a wyprzedzanie na trasie to zawsze był strach. Teraz czuć w porównaniu do niego przepaść więc myślę, że damy radę ;-) A w przyrzszlosci się pomyśli o czymś innym
@seboxtc: fajnie że Was cieszy, tylko lać i jeździć. :) A mógłbyś mi napisać co Was kierowało przy zakupie tego auta? Wygląd, silnik, wyposażenie czy chcieliście koniecznie nowy samochód? Ile jeździsz rocznie km? Strasznie mnie ciekawi dlaczego ktoś wydaje 60 tys na takie auto. Nie odbieraj tego negatywnie, po prostu ja mam trochę inne myślenie na ten temat i chciałbym poznać twoje.
@polskipl: ja z ciekawości poznałbym Twoj tok myślenia i tez oczywiście nie odbieraj tego negatywnie, ale sam stoje przed zakupem auta za 70-80k i z jednej strony ciągnie mnie do takiego np Hyundaia, który w tej cenie jest całkiem dobrze wyposażony a przede wszystkim komfort psychiczny z posiadania nowego auta i nie martwienia sie o nic przez 3-4 lata jest świetny, ale z drugiej w tej kwocie można wyrwać ciekawą używke
@BijeNiemcaPoKasku: Używane auto w tym samym budżecie kupisz lepiej doposażone oraz wykonane, lepiej prowadzące/większy segment, itd. itd. kosztem komfortu psychicznego. Każdy wybiera co woli, ja sam w Twoim budżecie bardziej skłaniam się teraz by jednak jeździć starszym premium albo 2-letnim haha golfem, niż nową astrą 1.4 125 dynamic czy i30
@BijeNiemcaPoKasku: zacznijmy od tego, że jeździłem 9 lat golfem 3 1.9TDi, więc wiem co to jest nie dokładać do samochodu :D Od tego roku mam BMW e65 730D 2005r. Dałem za niego 42000 zł, bo szukałem oferty prywatnej i w dobrym stanie, znalazłem wersje Indywidual czyli fajnie doposażoną. Zakładałem, że od razu wydam ok 3 tys na podstawowe naprawy/serwis (zrobiłem, filtry, oleje, łączniki stabilizatorów, gumy, olej w skrzyni, olej w klimie
@elemenTH: xD oho. A czy jeździłeś tym golfem i miałeś porównanie? Bo ja akurat Astra K miałem okazję jeździć ponad 200km, golfem VII trochę więcej i jest przepaść na korzyść golfa w jeździe - sprzęgło, skok lewarka, układ kierowniczy, mniej natarczywe hamulce. Do tego w środku Astry jest biednie i z byle jakim wykończeniem. O elastyczności silników o tej samej mocy nie wspominając.
@gunwomen: jeździłem golfem, octavią, leonem, i30 najnowszym, ceedem starszym, 308, mazdą 3 i niczym mnie golf nie ujął, na pewno żaden z niego premium a jak słusznie zauważyłeś każde auto jest inne. Poza tym weź golfa za 70tys i astrę za 70tys, golf będzie w środku wyglądał jak kupa i nie będzie miał nic oprócz kierownicy, klimy na korbe i prawie fajnego radia.
@seboxtc: Gratuluje i zyczę braku problemów. Z ciekawości spytam czemu nie konkurencja? Focus mk4 wychodzi za 6 miesiecy, Golf po lifcie jak i Leaon. Nie mówie o Octavii ktora jest duza i kojarzy sie z handlarzem. Czemu nie 308 ktore jest jednym z lepszych aut na rynku?

Na serio pytam czemu taki wybor?