Wpis z mikrobloga

Nie mogę nic zrobić na koncie #nestbank. Po zalogowaniu się mam błąd:

Wystąpił błąd podczas komunikacji z innym systemem.

Spróbuj ponownie za chwilę lub skontaktuj się z dostawcą.

Chwila minęła i nadal nic. Miał ktoś coś podobnego i ile czasu mu zajęło nim znowu zaczęło działać?
Nie wiem czy to coś zmienia, ale ostatni raz logowałem się tam kilka miesięcy temu.
  • 2
Szanowny Panie, przepraszamy ze wszelkie niedogodności. Na bieżąco pracujemy nad rozwojem nowych funkcjonalności oraz udoskonaleniem systemów informatycznych, tak aby nasi Klienci mogli w pełni korzystać z bankowości elektronicznej. Prosimy zatem o wyrozumiałość i cierpliwość.

Gdyby pojawiły się jeszcze jakieś pytania, pozostaję do dyspozycji.

Pozdrawiam,
Opiekun Klienta Nest Bank
nestbank.pl