Wpis z mikrobloga

Mirki może mi ktoś powiedzieć jaki jest realny koszt #leasing bo jestem nowy w #dzialalnoscgospodarcza :) Powiedzmy, że chcę używać samochodu do celów mieszanych więc wybieram leasing operacyjny i po wbiciu na tej stronie danych https://www.vwbank.pl/kalkulator-finansowy/skoda-leasing.html ( #skoda octavia, wartość 84 000 zł brutto, okres 36 miesięcy, 15% wpłaty własnej i limit 30 000 km) miesięczna rata wychodzi niecałe 780 zł netto. To naprawdę jest tak tanie? Jak rozumiem to 780 zł mogę wrzucić w koszty dzięki czemu zapłacę mniejsze podatki, ale do raty muszę doliczyć 23% VAT (180 zł) z czego połowę płacę ja, a połowę sobie odliczam. Czyli w sumie wychodzi 870 zł plus powiedzmy jakieś dodatkowe ubezpieczenia i zamknę się w 1000 zł?
Mike_Wazowski94 - Mirki może mi ktoś powiedzieć jaki jest realny koszt #leasing bo je...

źródło: comment_To5QOCWG99BRqm8hvMQt6Kofbxg3VQSW.jpg

Pobierz
  • 19
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Wychwalany @juniordev
Jestem tego świadomy, ale zawszę można rozłożyć wykup na kolejny leasing lub oddać samochód i wziąć kolejny (o ile się orientuję wtedy są lepsze warunki kolejnego leasingu), no i potrzebne mi jest coś co wygeneruje koszty i zbije mnie z 2 progu podatkowego.
  • Odpowiedz
@Mike_Wazowski94: w takiej opcji masz limit km, czyli mamy wynajem długoterminowy, który zazwyczaj jest związany z wykupem na poziomie 40-50% w zależności od okresu finansowania. Oczywiście auto potem możesz oddac i o nim zapomnieć lub wykupić. W leasingu operacyjnym nie masz limitu km a umowę rozlicza ostatnia wpłata czyli wykup. Jak chcesz to Ci jutro przygotuje mniej więcej symulacje leasingowa jakby to wyglądało aaaale odrazu powiem, ze nie będzie to
  • Odpowiedz