Wpis z mikrobloga

@handler: internety piszą, że to zawór podciśnienia - a skoro idzie koło błotnika, to jestem prawie pewien, że to od pochłaniacza. Sprawdź czy na pewno, jak tak to nie odłączaj, tylko zdejmij wężyk i zatkaj go (zaworek też).
@handler: Na druta możesz po prostu odłączyć, ale trochę słabo mieć wolną wtyczkę w instalacji pod maską. W sumie nie ma większego znaczenia gdzie odłączysz, tylko zatkaj obie strony (krócieć na kolektorze/zaworku/pochłaniaczu i wężyk) . Zaworek możesz w wolnej chwili utopić w benzynie i wypłukać, a potem spróbować czy zacznie działać - tak dla przyzwoitości.
@Beeercik: wiesz co ten zawór był zepsuty chyba i wiecznie otwarty, stad powodował falowanie obrotów. Rurkę zaslepilismy Wiec nie było już problemów z powietrzem lewym. Silnik pracował spoko, to filtr ekologiczny tylko