just_saiyan just_saiyan 27.02.2018, 11:54:08 34 badz mno level 19 kończysz licbaze i chcesz iść na dietetyke bo siłownia motzno i ogólnie propsujesz zdrowy tryb życiakurr.. nie dostajesz się bo wyższe progi punktowe i ogólnie za mało procent z biolcismutna_zaba.jpegwspominasz słowa matki "byś się pouczył zamiast brać te sterydiany i pić z kolegami"masz do wyboru dwie opcje: pójść na gówno kierunek albo do gówno pracy przy łopaciewybierasz opcje numer jeden - kierunek Towaroznawstwo kiedy komuś mówisz nikt nie wie co to ty w sumie też nie ale rodzina dumna, że student więc delektujesz się studenckim życiem tania wódka, pierogi w słoikach i spanie do późnaczego chcieć więcej mijają 3 lata powoli zaczynasz się martwić, że opcja numer dwa cię dogonila, że po studiach będzie bida, bida i rozczarowaniedżizas #!$%@? ja #!$%@?ku twojemu zdziwieniu dostajesz pracę od razu po obronie pracy inżynierskiej zaufaj mi jestem inżynierem hehe ( ͡° ͜ʖ ͡°)i tak o to stoisz teraz pilnując dwóch parobasow z za wschodniej granicy czy równo układają przykrywki od śledziaspytacie jaki morał z tej historii odpowiedź brzmi żaden po prostu zajebiscie mi się nudzi#pasta #niepasta #heheszki #treestory #gownowpis Pobierz źródło: comment_LA3AWXnADiGcQ4vtMFvqSKI1wNve9Lyb.jpg duluke mk321 Poldek0000 minusuj konto usunięte +29 innych
Poldek0000 Poldek0000 27.02.2018, 11:56:25 via Android 0 @just_saiyan skończyłeś studia żeby zakręcać słoiki? Czy co? Hajs się zgadza?
just_saiyan just_saiyan 27.02.2018, 12:33:55 14 @Poldek0000: pilnuje żeby inni robili to dobrze ( ͡° ͜ʖ ͡°) Z hajsem nie jest źle W sumie po latach to dietetyka okazała się gownokierunkiem Poldek0000 briskmann foxbond BenekDoesHorses zielonka6456 +9 innych
Pradawny_Slowianin Pradawny_Slowianin 27.02.2018, 13:05:33 6 @just_saiyan: życie najlepsze pasty pisze. Poldek0000 just_saiyan BenekDoesHorses joyrider BlackLight +1 innych