Wpis z mikrobloga

@u-cichego: Tak. Setki zmian mniejszych i większych. Optymalizacja procesu produkcji.
Najważniejsze:

- 7–8% więcej ciągu
- zoptymalizowany kąt natarcia podczas lądowania - mniej paliwa potrzebne do lądowania
- Osłony termiczne wielokrotnego użytku - mniej części do wymiany,
- Tylko tytanowe gridfin,
- dodatkowa, wielokrotnego użytku ochrona termiczna silników i ich elementów w dolnej części rakiety,
- przeprojektowane zawory ,
- Wysuwane nogi, dla szybszego odzysku po lądowaniu i transportu
Hej tutaj jest lista skrótów, które pojawiły się do tej pory w tym wpisie i jego komentarzach.

JRtI - Just Read The Instructions, Pacific landing ~~barge~~ ship
gridfin - Compact "waffle-iron" aerodynamic control surface, acts as a wing without needing to be as large

Jestem botem

@JRtI: ciekawi mnie czy musk ma jakąś nazwę dla block 5,
block 4 miał niewielkie zmiany i jest krótko więc nie opłaca się go nazywać, więc ostateczna wersja powinna mieć jakąś nazwę w stylu muska.
@JRtI: niektóre były mieszanką FT z ulepszeniami B4. Ciężko to ocenić bo praktycznie nie widać różnic między FT a B4.
W B5 będzie widać różnice, tak samo jak były między 1.0 a 1.1 oraz FT.
Śmieszne jest to że NASA znowu certyfikowała ostatnią sztukę konfiguracji FT albo B4 dla misji TESS. Tak samo było z certyfikacją v1.1 dla misji Jason-3.
Hej tutaj jest lista skrótów, które pojawiły się do tej pory w tym wpisie i jego komentarzach.

FT - Full Thrust – Pełny ciąg.
Jason-3 - 2016-01-17|F9-019 v1.1, Jason-3; leg failure after ASDS landing

Jestem botem