Wpis z mikrobloga

Pytanie do Mireczków obeznanych w temacie zegarków.

Postanowiłem sobie sprawić porządny, jak na ustaloną kwotę bo odłożyłem na ten cel około 1200zł, zegarek. Lubię prostotę i klasykę, super jakby był mechaniczny. Polecacie jakąś firmę, ewentualnie konkretny model?
Niestety jestem zielony, wybór jest ogromny a nie chcę wtopić z wyborem ( ͡° ʖ̯ ͡°)

#zegarki #zegarkiboners trochę też #modameska
  • 24
  • Odpowiedz
@Golomp: Klasyczny, więc nie zależy mi na jakiś bajerach typu chronograf. Na pewno podoba mi się skórzany pasek i celuję w mechaniczne modele. Dzięki za link, przejrzę co mają
  • Odpowiedz
@Neurox: Steinhart Marine, tylko nie wiem czy aż taką klasykę miałeś na myśli. Wersja z arabskimi lub rzymskimi indeksami godzinowymi. Ewentualnie jakiś pilot też ze Steinharta Po około 1400-1500 chodzą używki ale można trafić w idealnym stanie, nowy około 2000. W środku ręcznie nakręcany bardzo trwały mechanizm Unitas. Generalnie w tej cenie bardzo fajnie wykonane zegarki z ładnie zdobionym mechanizmem. Mam i polecam.
  • Odpowiedz
Tutaj to zeby zadowolic mirkow to musisz koniecznie brac orienta. Poszukaj samemu, poogladal wszedzie gdzie sie da. Ja gdy słyszę prostota i elegancja mam przed oczami longines presence przede wszystkim. Piękny mechaniczny juz w tej cenie wylapiesz na allegro. Ale przede wszystkim poszukaj samemu. No chyba ze jeszcze seiko recraft snkp25 albo 23 jest przecudny również!!!
  • Odpowiedz
@ejoker: Jak najbardziej taka klasyka. Stwierdziłem, że ma być dobrze i mogę nawet do 2k zapłacić.

@jagto89: Widziałem, są genialne. Przeglądam wszystkie strony jak leci, poszukam może czegoś w okolicy by też pomacać.

Ciężka sprawa, ale bardzo dziękuję za rady. Na pewno na coś się zdecyduję
  • Odpowiedz
@jagto89: z recraftów podoba mi się SNKM97. :)

@Neurox: ciekawe i klasyczne zegarki robi Kemmner - sprzedaż na ebay: Tonneau i Marine