Wpis z mikrobloga

Przeglądam te wpisy od @malinowydzem pod tagiem #bezwypadkowe i tylko utwierdzam się w przekonaniu, że polski rynek sprzedaży samochodów używanych to bagno. Sam aktualnie sprzedaję auto i tylko przez to, że w treści ogłoszenia napisałem, że auto po remoncie silnika to czekam na kupca już pół roku. Podejrzewam, że jakbym o tym nie wspomniał to już dawno bym je sprzedał. Polacy wolą być dymani przez wąsatego właściciela komisu, niż kupić zadbane auto serwisowane w aso. #zalesie
  • 24
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@miszczu_blady: Niezłe te silniki jak nie potrafią przejechać 100 tys. bez remontu. Gorzej niż silniki Vankla w rx8( ͡° ʖ̯ ͡°) Problemem u Ciebie jest właśnie to, że ten remont był robiony. Teraz każdy się boi i w sumie słusznie, że kolejny już nie będzie na gwarancji.
Problemem u Ciebie jest właśnie to, że ten remont był robiony. Teraz każdy się boi i w sumie słusznie, że kolejny już nie będzie na gwarancji.

@tommit: ale własnie to jest przykładem debilizmu kupujących bo przecież wymiana pierścieni na poprawione to zaleta w tej generacji silnika. Tak samo sprzęgła DSG, które się wymienia co około 60 000km. Kilka tysięcy do przodu...
@miszczu_blady: sam sprzedaję auto nawet w niższej cenie niż rynkowa, A3 2005 polift DSG 2.0TDI na full wypasie i wszystko porobionie na tip top, tylko ma 370 000km i sytuacja podobna... A realnie większość ma nawet więcej. Pewno zostawie i przebiję 400 000km w tym roku może dla własnej satysfakcji :P
@SpokojnyPan: no moje w tej chwili na otomoto w tym roczniku z takim silnikiem to najtańszy egzemplarz. był u mnie w sobotę gość z auto testo, który oglądał auto na zlecenie potencjalnego kupca i też się dziwił, że jeszcze go nie sprzedałem. najlepsze, że raport wyszedł ok, żadnych problemów z autem, wszystko cacy, a klient i tak się nie zdecydował. wolał mocniejszy silnik w 4-lata starszym i mniej zadbanym egzemplarzu ¯\_(ツ)_/¯
@tommit: No nie, lepiej #!$%@?ąć komentarz, że #!$%@? silnik ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Nie jestem specjalistą ale z tego co mi tłumaczyli w aso to usterka wynikała z zastosowania części wykonanych z wadliwych materiałów. Do tego wpływ mógł mieć nieprawidłowy sposób użytkowania auta przez poprzedniego właściciela, którego na oczy nie widziałem, bo auto było kupowane na aukcji. Swoją drogą, nawet najtrwalszy silnik da się #!$%@?ć w kilka
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@miszczu_blady: Dziękuję za odpowiedź, tak jak mówię dla jednych to zaleta, dla innych wada. Nie #!$%@?, tylko przedstawiam punkt widzenia twoich potencjalnych kupujących. Stwierdzam również fakt, że jeśli coś ma wadę fabryczną to nie jest to do końca udany produkt. Tym bardziej, że tak jak piszesz nie był to odosobniony przypadek. Możesz się z nim zgadzać lub nie. Zgadzam się również z Tobą, że każdy silnik da się zajechać na kilku
@tommit: Nie do końca przedstawiasz punkt widzenia kupujących, bo kupujący po kontakcie ze mną zna całą historię auta, którą może zwertfikować w ASO. Ty natomiast stwierdziłeś, że #!$%@? silnik bo miał remont poniżej 100k km ¯\_(ツ)_/¯ Inna sprawa, że wada konstrukcyjna, a część wykonana z wadliwego materiału to dwie osobne sprawy.