Wpis z mikrobloga

@caribbean: Dobrze gada @pug_in_stug: koło zamachowe dwumasowe najlepiej wymienić z kompletnym sprzęgłem (tarcza i docisk) a do tego od razu sprawdzić wysprzęglik i zmienić płyn hamulcowy (należy to robić co 2 lata).
Koszty... dwumasa od 1800-2500 kPLN, komplet sprzęgła poniżej 1kPLN, płyn grosze DOT.4.
Robocizna - od 500 PLN wzwyż.
Tak to przynajmniej by wyglądało w Rzeszowie.

przykładowa cena dwumasy LUK https://www.czesciauto24.pl/alfa-romeo/brera-2006/19785/10157/kolo_zamachowe

L.
@caribbean nie oglądałem go, szybciej znalazłem perełkę innej marki ;) tam jeszcze w tej Alfie trzeba będzie dokładnie sprawdzić co z tym turbo się dzieje, czy to faktycznie tylko wąż czy coś jeszcze
@caribbean: bardzo często na allegro można dostać części taniej np. http://allegro.pl/kolo-dwumasowe-fiat-stilo-1-9-jtd-2-4-20v-multijet-i5713531371.html tylko musisz być pewny (po nr VIN) że Twoja Brera ma silnik 2.4 20V (192_XD1A)

Osobiście części do AR kupuję u Tomka Chwesiuka, który jest stałym bywalcem grup zamkniętych na FB Alfaholicy -> napisz do niego i powinien zrobić Ci dobrą cenę https://www.facebook.com/people/Tomasz-Chwesiuk/100004396818534
@Ludvigus wielkie dzięki za kontakt ;) a słuchajcie, to zważywszy koszty jakie trzeba ponieść na naprawę, jaką cenę za tą Brere uważalibyście za fair?
@pug_in_stug to robiłbym całość na nowych - jeśli sprzedający chciałby współpracować z ceną, oraz nie znalazłbym czegoś za granicą taniej
zważywszy koszty jakie trzeba ponieść na naprawę, jaką cenę za tą Brere uważalibyście za fair?


@caribbean: nie dałbym więcej, niż 20kPLN, a to z tego powodu, że to 10 letnie auto, Turbosprężąrka jest najprawdopodobniej do regeneracji, czujnik MAF, przepływomierz, zawór VGT, czyszczenie/zaślepianie EGR - sporo rzeczy może być do roboty, nie wiem jak DPF, jak rozrząd, pasek osprzętu z napinaczem, jak płyny, pompa paliwa i wtryski... trochę rzeczy do ogarnięcia jest