Wpis z mikrobloga

@zdjecie_z_wenszem: Musi mieć homologacje, czyli wybitą literkę E i cyferkę kraju homologacji na kloszu (np. E4), nie trzeba robić przeglądu, trzeba ją tylko dobrze ustawić. Z tego co ja się orientuje.
  • Odpowiedz
@NaMoment: ale wez nie #!$%@?. Bo nie musisz miec samopoziomowania by nie oslepiac innych. Do tego wystarczy nawet zwykle pokretlo. Pierwsze auta z ksenami nie mialy poziomowania i nadal jezdza po drogach, ale zapewne o tym nie wiesz. To zeby nie razilo oznacza tylko, ze lampa jest zle ustawiona, a nie, ze ktos ma tam leda, zarowke, zarnik ksenon czy swieczke. Zrodlo swiatla jest bez znaczenia. Doczytaj zanim zaczniesz pisac
  • Odpowiedz
@Stitch: oho, od razu widac kto na chinskich ledach #!$%@?. zacznijmy od tego, ze lampy ledowe sa zupelnie inaczej skonstruowane niz lampy pod halogenowe zarowki. jak #!$%@? w halogenowa lampe chinskiego leda, to nie ustawisz tego tak, zeby nie oslepiac. snop w halogenowce jest inny niz w ledach. nie bez przyczyny w fabrycznych lampach ledowych odblysnikowych, palnik ledowy jest schowany ZA odblysnikiem. ja tam z rozkosza #!$%@? dlugimi w #!$%@?
  • Odpowiedz