Wpis z mikrobloga

@plackojad: Z modów Tiny outliner i Speed Dial z interfejsowych i z gameplayowych Guilli planet modifiers, chociaż to akurat bardziej chyba pomogło moim przeciwnikom bo ja i tak nic nie kolonizowałem.
  • Odpowiedz
@Sandovan: Ostatnio również tę taktykę stosuję i doszedłem do wniosku, że science nexus się tu nie opłaca. I tak będziesz miał dużą przewagę technologiczną, a po wybudowaniu science nexusa zostają ci tylko repeatables. Już lepiej rushować dyson sphere albo ring worlda.
  • Odpowiedz
@Drmscape: Właśnie repeatables już od 50 roku gdzieś się zaczęły przewijać ale stwierdziłem że zanim zrobię ten ringworld czy coś skolonizuję to nastackuję ich jakieś 10 a potem na planetach tylko minerały i energia. Do 200 roku nikt mi nie powinien podskoczyć z techem. A Dyson się już buduje.
  • Odpowiedz
@ksiezyc_w_siatce: Właśnie nie uważam żeby było nudno. Trzeba było mocno kombinować żeby zabezpieczyć jak najwięcej outpostów i przy tym jakoś utrzymać influence i wszystko inne, a jeszcze zdobyć dobre relacje z somsiadami - grając w ten sposób nie ma się praktycznie żadnej floty więc trzeba liczyć na sojuszników.
  • Odpowiedz
@myzael: Traity: Slow breeders, charismatic, thrifty, natural sociologists, weak. Założenie jest mieć jak najwięcej robotów a potem syntetyków. Civiki: Cutthroat politics, technocracy. Potem dodatkowa na unity a jak już zdobyłem wszystkie istotne techy to pozbyłem się technocracy. Etyki: Egalitarian, fanatic materialists.
  • Odpowiedz
@Sandovan: Ja przy graniu tall robiłem FPacifist/Xenophobe + Agarian Idyll/Inward Perfection (i później coś do influence). Ma bardzo dobre synergie, super szybkie wbijanie tradycji i świetnie nadaje się też na jedną planetę, z powodu komba z farmami przy stolicy. Choć ja grałem na 1 planecie przez pierwsze paręnaście lat, później kolonizowałem planety 22+, ale zawsze poniżej limitu (który jest bardzo duży przy pacyfistach, także to takie wide-tall ;) )
  • Odpowiedz
@myzael: Inward perfection nie widzę na jedną planetę niestety, bo musisz mieć sojuszników którzy ci będą chronić dupsko :D Perk z +200 fleet capacity wchodzi dopiero jako trzeci a minerałów i energii na flotę i tak nie ma skąd wziąć. Agrarian idyll też nie bardzo bo miałem tylko jedną farmę w stolicy potem jak roboty weszły - z migration treaty każdego ziomka który wyemigrował zastępowałem syntetykiem. No i przez pierwsze
  • Odpowiedz
@Sandovan: Wiem, że się nie nadaję na 1 planetę na całą grę. Ewentualnie przy bardzo małej gęstości cywilizacji i planet. W 2.0 powinno jednak działać. Mój plan na pierwszą grę w 2.0 to life-seeded + inward perfection (i później Agarian Idyll) unity rush i eksplozja demograficzna po odblokowaniu habitatów/teraformowania gaia/ring worldów.
  • Odpowiedz