Wpis z mikrobloga

@goodidea: te nody sa bardzo przejrzyste i oczywiste wbrew pozorom. Na pierwszy rzut oka może wydawać się to skomplikowane, ale nie jest trudnym zrozumienie że głównie pracujemy na kanałach czarnobiałych, albo na kolorze, z dodatkowymi nodami robiącymi rzeczy podobne jak fotoszop.
  • Odpowiedz
  • 0
@gozdaGB dzialanie triplanar to powiedzmy shader/algorythm. Raczej go nie zbejkujesz do tekstury i nie zadziala w ten sposob jak chcesz.

Po to sa odpowiednie shadery do unity, ale glownie uzywa sie ich na terenie, tam gdzie sie przydaja (bo sa ciezkie w obliczeniach).

To co chcesz osiagnac Zalatwia sie osobnym id na obiekcie i wklepuje tam osibny material z teksturami faktury tej stali. Oczywiscie musisz tez poprawnie zmapowany obiekt. Masz tu
  • Odpowiedz
@ofczy: Jeżeli to co napisałeś jest prawdą(a brzmi co dość mało prawdopodobnie) to chyba będę musiał to inaczej rozwiązać. Zapisze teksturę jako .png i wsadze go w input noda jako statyczny image, ewentualnie shaderem.
  • Odpowiedz
@ofczy: Późno, ale może Ci się przyda.
"This is a limitation of the triplanar node in Unity 2017. The triplanar node needs to use the GPU engine for 16 bit color and we were not permitted to use our GPU engine in Unity 2017.x. The new plugin we are creating for Unity 2018 will use the latest GPU engine, so you should see this fixed in 2018.1. "
  • Odpowiedz