Wpis z mikrobloga

No hejka, nie dawno było 1.0tsi to czas na 2.0tsi.
Silnik po 6-ciu remontach. Pali 1l oleju na 100km. Nie jest dynamiczny. Wysilony bardzo, 220 kuniuf z 2 litrów?! 220 to tylko z 3 litrów i więcej. Brzmi jak kosiarka. Uturbione gówno. Spalanie kosmiczne (olej trzeba doliczyć) i pewnie o czymś zapomniałem.


#pokazauto #chwalesie #skoda #octavia #motoryzacja
surf - No hejka, nie dawno było 1.0tsi to czas na 2.0tsi. 
Silnik po 6-ciu remontach...

źródło: comment_65674z7Zz70PsaPgw96cKdxNRY9powcS.jpg

Pobierz
  • 10
@surf: jak wygląda zawieszenie w tej wersji? Zgaduje, że niżej niż standard, jak to się trzyma drogi?
Tata ma Octavie 3 z 1.2 tsi (czy tam tfsi, nie znam się). O ile silnik za słaby tak auto ogólnie jest ok i czasami zastanawiam sie czy by nie wziąć jakiejś młodej popularnej Octavii czy innego VAGa, żeby wreszcie spać spokojnie.U
U taty przeszkadza mi troche miękkie zawieszenie albo może mała waga auta.
@KeepCalm:

jak wygląda zawieszenie w tej wersji?

Zawieszenie w porównaniu do 1.2 to inna bajka. W rs masz wielowahacz.

Zgaduje, że niżej niż standard

Czy niżej niz standard, hmm może trochę ale i tak jest komfortowo, wręcz troche wysoko.

jak to się trzyma drogi?

Zależy jak jeździsz. Ogółem to trzyma się bardzo dobrze, ale przydałoby się wrzucić sprężyny eibacha by troche utwardzić i obniżyć, bo potrafi czasem bujnąć, albo przytrzeć lusterkiem
@surf: Jakiś wykresik?
Widzę, że nagranie pokazałeś od 50km/h bo jak zakładam, poniżej trakcja nie występuje :D No ale taka moc przy tak niskiej masie musi ładnie latać.
Porównanie z s6 5.2 totalnie nie trafione. To auto wyszło 12 lat temu, a to jest absurdalna przepaść w motoryzacji.

A tak w ogóle to jako były dumny właściciel 2.0TSI chciałbym zauważyć, że 320KM na sam chip to trochę za dużo, niedługo mogą
kinasato - @surf: Jakiś wykresik?
Widzę, że nagranie pokazałeś od 50km/h bo jak zakł...

źródło: comment_n5vInPjCJulmsRxrJj5q11QNHQuVcQKZ.jpg

Pobierz