Wpis z mikrobloga

  • 4
Czy jesteście w stanie mi doradzić co w takiej sytuacji jak niżej.
Dwa tygodnie temu reklamowałem kolejny raz żelazko. Wadą tym razem był uszkodzony przycisk spryskiwacza wody. Zapadł się. Wcześniej rok temu w środku urządzenia coś odpadło. Za pierwszym razem żelazko zostało naprawione. Tym razem w reklamacji żądałem odstąpienia od umowy z uwagi że wada moim zdaniem jest istotna bo nie pozwala na wykorzystanie pełni funkcjonalności żelazka. Tak też opisałem w piśmie reklamacyjnym. Dziś dostałem list że moje 'zgłoszenie reklamacyjne nie może zostać uwzględnione' i sprzęt został naprawiony zgodnie z art 560 KC.
Czy mogę kwestionować ocenę sprzedawcy? Czy jest jakaś procedura aby dociekać swojej wersji i otrzymać zwrot pieniędzy? Dodam że termin 14 dni na ustosunkowanie się minął w sobotę. W sobotę też składałem reklamację.
Czy coś mogę dalej z tym robić czy tylko przyjąć naprawiony sprzęt?
#mediaexpert #prawo #reklamacja
  • 23
  • Odpowiedz
@zbyasr: naprawili żelazko, ale piszesz, że nie chcesz naprawionego, bo nadal coś w nim nie działa - to złóż reklamację, że nie jest naprawione, bo z Twojej wypowiedzi wynika, że coś nadal nie działa ( ͡° ͜ʖ ͡°) normalnie pogadaj i pokaż co nie działa...
  • Odpowiedz
via Android
  • 0
@brunosos rok temu uszkodzone było coś w środku. Teraz po roku popsuł się przycisk.
Nie odebrałem żelazka więc nie wiem czy jest obecnie popsute.
  • Odpowiedz
via Android
  • 1
@brunosos chodzi o prawa konsumenta i podejście sprzedawcy. Zgodnie z ustawą za drugą usterką która jest istotna sprzedawca musi spełnić moje żądanie. Sprzedawca nawet nie poinformował mnie że nie akceptuje mojej wersji i nie spytał co robimy tylko sam naprawił sprzęt.
Ja chciałem odstąpienia od umowy i do tego powinni się odnieść a oni naprawili.
  • Odpowiedz
via Android
  • 0
@brunosos kto decyduje czy wada jest istotna? Jeśli nie chcieli uznać mojej racji wypadałoby chociaż uargumentować stanowisko a nie drukować z szablonu bez odniesienia do wady która wystąpiła.
Pismo wygląda na standardowaodpowiedznareklamacje.doc
  • Odpowiedz