Wpis z mikrobloga

@bartoleo: Ale co? Mają narzędzia, którzy nie mają inni dev? Myślę, że jest to związane z tym, że oni nie potrafią tworzyć gier i tyle. Akurat pubg to był przypadek i szczęście.
  • Odpowiedz
@szklisty: Ciężko aby twórcy silnika graficznego nie potrafili go dobrze zoptymalizować w swojej grze. UE4 nie jest przyjaznym silnikiem i wie to każdy, kto próbował zrobić dobry substance tekstury, który by nie zabił optymalizacji xd
  • Odpowiedz
@szklisty: Rozdzielczości i jakoś poly tekstur w grach się różni wielkością, wielkość mapy też ma znaczenie.
Co prawda Pupg jest #!$%@? zopytymalizowany(chociaz ostatnio poprawili) ale źle nie jest.
Czy ktoś jeszcze pamięta DayZ? Jak tak to nie powinien narzekać na działanie pupga. No i tak jak mówi @tRNA to są twórcy silnika także no wypadało by żeby to lepiej działało
  • Odpowiedz
@szklisty: no ale porównywanie PUBGa i Fortnite'a nie ma sensu, raz że devi Fortnite'a na pewno lepiej znają ten silnik, mapa jest mniejsza i mniej rozbudowana niż PUBGowa, mam też wrażenie ze w PUBGu silnik musi operować większą ilością róznych tekstur niż w Fortnicie, ale tego już nie potwierdze, tak na oko mówię jak to wygląda.
  • Odpowiedz