Wpis z mikrobloga

Cześć! W black friday kupiłem lenovo legion od x-kom i jutro/pojutrze jadę go reklamować... Powod jest taki ze od początku z karta graficzna najprawdopodobniej było cos nie tak, fpsy w grach na poziomie 10-30 nie więcej. Zrobiłem dosłownie wszystko jeżeli chodzi o stronę software’owa, potem przeinstalowałem Windowsa i dalej nie śmigało. Po drugiej reinstalacji jakiś czas później zaczęło wszystko być ok i fpsy wróciły do normalnego poziomu. Wczoraj w nocy chciałem sobie zagrać w CS i znowu problem się pokazał. Coś poszperałem - nic nie dało. Zostawiłem lapka i po 30 min było ok. Dzisiaj znowu to samo ale już nic nie działa, mam już dość tego laptopa i tak jak mówiłem oddaje go w #!$%@?. Teraz do meritum - jak się przygotować na reklamacje xkom/lenovo? Co powinienem wiedzieć patrząc na to jak negatywne opinie są w internecie. Jaka jest szansa ze dostanę zwrot gotówki za laptopa ewentualnie wymienia go na normalny model? Czy muszę zgłaszać jakiś specjalny tryb reklamacji żeby nie wysyłali go aż do Niemiec tylko zrobili na miejscu i czy jest to możliwe ? Dzięki za wszystkie rady.. jestem już padnięty... #xkom #laptopy #laptop #gwarancja #reklamacja #lenovo #pomocy
  • 8
@Boroborro: po długiej przepychance z nimi, kontakcie z tym europejskim odpowiednikiem UOKiK i pomocy z ich strony w rozmowach z tymi kutafonami mieli mi za darmo naprawić to co zniszczyli.
Tylko jakoś tak się dziwnie złożyło, że zanim naprawili to się okazało że już go odesłali do mnie... UOKiK powiedział że mam im odesłać kompa i naprawią, muszą. Ale jak dostałem lapka, przyjrzałem się mu to stwierdziłem, że mogę żyć z
@Boroborro: Oddaj na rękojmię, a nie gwarancję - jak masz możliwość w sklepie stacjonarnym. Zrób zdjęcia w momencie oddawania i ma protokole weź podpis sprzedawcy, że uszkodzeń brak.

Jak coś pójdzie nie tak to masz podkładkę. Najważniejsze to zdjęcia (no i rękojmia, a nie gwarancja!).
@Boroborro: miałam sprzęt Lenovo w serwisie i nie było problemów. wszystko naprawili, nie było żadnych przewałek itp. Nie czekałam też jakoś długo. jak oddasz sprzęt do sklepu to weź pod uwagę, że oni muszą najpierw rozpatrzyć problem, a i tak pewni sprzęt pójdzie następnie do serwisu producenta. Najlepiej zgłoś się do Lenovo, jakaś infolinia itp i Ci powiedzą co robić...