Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Mam >30 lat i czuję się niepotrzebnym ciężarem. Naprawdę. Mieszkam w gównostolicy #rzeszow #podkarpacie z moją połówką. Czuję się codziennie gównem, bo nie mogę znaleźć wymarzonej pracy. #!$%@? z tym, ze wysyłam masę CV w odpowiedzi na oferty pracy i na oferty stażów. #!$%@?, bo nie studiuję już, nie mam prawa jazdy. Połówka mi wypomina moje obietnice, że coś znajdę. Czuję się źle, że nie chcę czegokolwiek, że chcę pracę zgodnie z wykształceniem. Myślę, że krzywdzę połówkę, tym, że próbuję ciągle i się nie udaje. Łapie czasem jakieś gównozlecenia na artykuły, lubię bawić się w pisanie tekstów, ale co z tego. Są dni, gdy czuję się po prostu nikim, tylko ciężarem i że innym byłoby lepiej beze mnie. Czytam artykuły o samobójcach i im zazdroszczę. Zazdroszczę, że mieli jaja i to zrobili. Ja nie mam i jedynie tej obietnicy, że się nie zabiję staram się dotrzymać. Mam nawrót autoagresji. Niby pomaga, ale chwilowo. Chciałbym któregoś dnia odebrać telefon, że zaczynam od tego i tego dnia pracę, która mi się podoba. Chciałbym nie widzieć wyrzutu w oczach połówki. Chciałbym poczuć się w końcu kimś.

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: sokytsinolop
  • 23
@AnonimoweMirkoWyznania: bierz różowego i jedźcie w świat. Jak kiedyś powiedział znajomy na temat sytuacji w Rzeszowie "Kto miał wyjechać już wyjechał, albo wyjedzie w niedługim czasie. Kto zostaje akceptuje rzeczywistość taką jaka jest". A prawda jest taka że Podkarpacie to stolica nepotyzmu, korupcji i gównopracy.
Także ja widzę dwie opcje - albo wiać jak najdalej jak nic Was tu nie trzyma albo zmiana branży.
A prawo jazdy tak czy inaczej bym