Wpis z mikrobloga

Mircy jakbyście podeszli do pisania dwuosobowej gry w asp.net ?

gra np. w statki z czatem + pierdoły typu zapisywanie gry i tryb obserwatora.
Wszystko jak najbardziej asynchronicznie.
W apkach deskopowych bym sobie poradził bez trudu, tutaj natomiast nie wiem czego mam się nauczyć najpierw i jakie technologie wykorzystać gdyż w webie w ogóle nie robię (kiedyś coś tam kodziłem w PHP i obiecałem sobie że nigdy więcej webu od tamtej pory, ale wróciłem na studia i wypada oddać projekt).
Wolałbym nie używać zewnętrznych bibliotek, raczej sam JS, HTML no i c# po stronie serwerowej do obsługi SQL.
Może macie jakieś tutoriale?

#csharp #aspnet
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

  • 2
@Luntri cała logikę napisz sobie tak jakby to był desktop. Ona nie powinna mieć znaczenia, powinna być odseparowana zarówno od bazy jak i UI. Tak jak kolega wyżej mówi, w UI polecam signalR, bo wtedy Cię nie interesuje w jaki sposób będą notyfikacje wysyłane (biblioteka sama zadba, żeby użyć odpowiedniej technologii w zależności co serwer obsługuje). A do bazy to już cokolwiek się nada, łącznie z zwykłymi plikami pewnie.
  • Odpowiedz